I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 När man skall lägga in en Desktop fil i windows var ska man lägga den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 En vad sade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) En vad sade du? Laddade ner en Desktop-fil från någon sida där det finns XP Themes, men var ska jag lägga filen för att kunna använda Themet? Redigerad 12 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Laddade ner en Desktop-fil från någon sida där det finns XP Themes, men var ska jag lägga filen för att kunna använda Themet? Jaha, det finns ju olika sätt. Det nästa är om du har ett patchat uxtheme. Om inte så finns det program. Vad heter filen, filändelsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jaha, det finns ju olika sätt. Det nästa är om du har ett patchat uxtheme. Om inte så finns det program. Vad heter filen, filändelsen? Ok, filen heter.. Aero-XP.desktop.DESKTOP-fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ok, filen heter.. Aero-XP.desktop.DESKTOP-fil Hmm, aldrig sätt förut, tyvärr. Du får fråga någon annan. Jag slutar HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts