StellHell Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Hur gjorde ni när ni blev ihop med era tjejer? Sex, mien friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Rap? Ska hon gilla att rapa? Nope. Att RAPPA! Däremot ska hon gilla att JAG rapar Inte för att jag gör det så hemskt ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nej, det slog det mig aldrig faktiskt :s Jag brukar kolla upp det innan jag skriver, men men. Slinting on the tangentbord is teh shit. Nu är jag tillbaka btw! Som en luftburen pest över GTAsajten, ÄLSKA MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Min drömtjej ska hata religion minst lika mycket som jag, hata mainstream och respektera andras åsikter (inte som t.ex cortez eller pkz som trackar ner på alla som ogillar hiphop/rock), sen är väl allt klart för start, utseendet spelar ingen större roll med tanke på att mina preferenser minskar antalet potentiella flickvänner med 80 procentenheter ungefär. Men helst ska hon ha svart hår eller brunt hår med blonda slingor, gärna lite vågigt, piercingar lite här och var (ögonbryn, läpp, öron, navel, nedre regionerna ) och bubble muddafukken butt. Alternativ klädstil vore fint också (tänk 1800-tal i modern tappning, eller nåt). Bröst spelar ABSOLUT ingen roll, så länge de inte hänger förstås. Men vore dem platta skulle jag inte bry mig alls. Så, jag hoppas ni antecknat flitigt nu. Edity: Men fan så glömde jag. Givetvis ska hon vara intellektuell/intelligent som inåt helvete. Men det var underförstått, no? Redigerad 17 februari, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet en tjej i min klass som är skitsöt,snäll och tittar på mig ibland.. Men jag är lite blyg bara.. vet ej vad jag ska typ fråga och sånt för att se om hon är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Så, jag hoppas ni antecknat flitigt nu. Joru. C:\HEMLICH!\Skribbs drö,tjej.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Joru. C:\HEMLICH!\Skribbs drö,tjej.txt Åfan! Du är en riktig tuffing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts