Tweak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Rättelse, Women om det är plural Woman om det är singular. Aldrig Wimen. Även om Woman i plural, alltså women, uttalas wimen så stavas det aldrig så. Det slog dig aldrig att i och o sitter bredivd varandra på tangentbordet och att han bara trcykte på fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det slog dig aldrig att i och o sitter bredivd varandra på tangentbordet och att han bara trcykte på fel? Nej, det slog det mig aldrig faktiskt :s Jag brukar kolla upp det innan jag skriver, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nej, det slog det mig aldrig faktiskt :s Jag brukar kolla upp det innan jag skriver, men men. Alla är ju inte lika perfekta som du men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vilket fånigt påstående. Alltså jag vill inte kalla mig asexuell men sex intresserar mig inte bara nu i tonåren som det gör för det flesta andra. Då är du väl helt enkelt sen i puberteten då. --- Hmm, jag vet faktist inte hur min drömtjej ser ut, jag letar för fullt om jag ska vara ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hmmm... Min drömkvinna (kolla topicens titel "drömkvinna", inte "vad du absolut kräver av en kvinna för att överhuvudtaget se på henne") skulle troligtvis vara en asiatiska. Kroppsligt ska hon vara smal, och hon ska ha stora bröst, samt en rund häck. Längd spelar ingen roll, faktum är att den smala midjan känns mycket extremare på korta kvinnor än på den stereotypt vackra långa kvinnan. Såklart ska hennes ansikte vara tilltalande, det är ju, förutom smalhet (min definition av smalhet, inte anorektisk, som feministerna konstant frammanar det som) är de enda kraven jag har på en kvinna. Vad gäller personlighet vill jag ha en tjej som gillar det jag gillar: sex, bilar och rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 och hon ska ha stora bröst, Finns det sådana asiater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Finns det sådana asiater? Tila Nguyen. Men hennes är förmodligen opererade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Tila Nguyen. Men hennes är förmodligen opererade Mm, jag menade naturliga. Inte för att jag vet vem det är, porrskådis eller? Redigerad 15 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Mm, jag menade naturliga. Inte för att jag vet vem det är, porrskådis eller? Modell är hon. TRor hon är från asien, ser ut som en asiat men kanske bor någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Du är ju inte byxmyndig än. Har det något med sexuella tankar eller? nästa år är jag det btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Har det något med sexuella tankar eller? nästa år är jag det btw. For God's sake, Jonas, even Freud speaks of an latency period! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hon ska vara brunett och snäll ibland. Sen ska hon ha en fin kropp och lagom stora bröst och absolut inte hängbröst. Sen ska hon ha ett stort arsle som väcker uppmärksamhet hon människor. Hon ska ävenl dricka té. Kreativ,smart,omtänksam, blablabla, allt som är bra för mig och andra. Självklart ska hon vara kåt var enda dag och ställa upp och gilla sjuka sexlekar. Exakt min dröm tjej med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 sex, bilar och rap. Rap? Ska hon gilla att rapa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Då är du väl helt enkelt sen i puberteten då. Nej, faktiskt inte, jag har haft sexuella tankar men vafan inte längre så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Gillar det mesta. Men hon ska vara smal med hyfsat fina bröst men absolut med a nice ass. Tänder rätt mycket på färgade/latinska tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Rap? Ska hon gilla att rapa? Rapa, fisa, dra på sådär lite extra så att det kommer ut lite bajs. The way of darkjak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lätt Hmm, Får jag fråga en sak? Hur gjorde ni när ni blev ihop med era tjejer? (en fråga till dem som är ihop med nån) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Starta en tråd? Kan vara lite kul läsning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lätt Hmm, Får jag fråga en sak? Hur gjorde ni när ni blev ihop med era tjejer? (en fråga till dem som är ihop med nån) Fråga i Love Peace and Understandeing tråden ^^ Skulle vara intressant att få veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Fråga i Love Peace and Understandeing tråden ^^ Skulle vara intressant att få veta Det ska jag göra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts