Jump to content

Tjejer, brudar eller tanter - välj själv.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 166
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmmm...

Min drömkvinna (kolla topicens titel "drömkvinna", inte "vad du absolut kräver av en kvinna för att överhuvudtaget se på henne") skulle troligtvis vara en asiatiska.

Kroppsligt ska hon vara smal, och hon ska ha stora bröst, samt en rund häck.

Längd spelar ingen roll, faktum är att den smala midjan känns mycket extremare på korta kvinnor än på den stereotypt vackra långa kvinnan.

Såklart ska hennes ansikte vara tilltalande, det är ju, förutom smalhet (min definition av smalhet, inte anorektisk, som feministerna konstant frammanar det som) är de enda kraven jag har på en kvinna.

Vad gäller personlighet vill jag ha en tjej som gillar det jag gillar: sex, bilar och rap.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon ska vara brunett och snäll ibland. Sen ska hon ha en fin kropp och lagom stora bröst och absolut inte hängbröst. Sen ska hon ha ett stort arsle som väcker uppmärksamhet hon människor. Hon ska ävenl dricka té. Kreativ,smart,omtänksam, blablabla, allt som är bra för mig och andra. Självklart ska hon vara kåt var enda dag och ställa upp och gilla sjuka sexlekar.

:rolleyes:

Exakt min dröm tjej med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor