okka Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Helt ärligt, jag ser inte varför folk är så intresserade i sex? Jag gillar bara att umgås med dom jag älskar, inte knulla skiten ur dom. Jag ser inte en enda minsta lust till sex. Hm, inte? Vad beror det på egentligen: någon form av lack of interest bara, eller är det att du endast ser kärlek i ett större sammanhang? Eller, jag förstår att du inte bara vill knulla skiten ur dom, men det där med att du inte har det minsta lust till sex är vad jag undrar över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hm, inte? Vad beror det på egentligen: någon form av lack of interest bara, eller är det att du endast ser kärlek i ett större sammanhang? Eller, jag förstår att du inte bara vill knulla skiten ur dom, men det där med att du inte har det minsta lust till sex är vad jag undrar över. Alltså, det känns bara jävligt konstigt att ha sex, självklart senare i livet men vafan, jag sitter hellre och diskuterar med den person jag tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Så du har haft det? Med rakbladar och hela trudeluttan? Eller kanske bara med en tratt och lite kellogs frosties, eller nått annat sjukt? Ehm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Alltså, det känns bara jävligt konstigt att ha sex, självklart senare i livet men vafan, jag sitter hellre och diskuterar med den person jag tycker om. Ehm... om du säger det där för att få tjejer att tycka om dig, så funkar det inte... Är det sån du är, så grattis. Du är asexuell. De har en klubb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Alltså, det känns bara jävligt konstigt att ha sex, självklart senare i livet men vafan, jag sitter hellre och diskuterar med den person jag tycker om. Förståeligt: men sexuellt driv har du väl, mer eller mindre? Jag förstår dock hur du tänker, och håller med. Hellre fikakultur än taffliga försök i sängen och tonårsångest, kroppskomplex resulterat i orgasm. Typ. Heho. Nämen. Cyprez: nå, svara då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ehm... om du säger det där för att få tjejer att tycka om dig, så funkar det inte... Är det sån du är, så grattis. Du är asexuell. De har en klubb. Vilket fånigt påstående. Alltså jag vill inte kalla mig asexuell men sex intresserar mig inte bara nu i tonåren som det gör för det flesta andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vilket fånigt påstående. Alltså jag vill inte kalla mig asexuell men sex intresserar mig inte bara nu i tonåren som det gör för det flesta andra. Du är en smart pojke. För att citera Final Fantasy: "Don’t let your cock do all the work! Where did you bottle up the gentleman, the gentleman? Give me your hands! Give me your hands!" Öhm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Du är en smart pojke. För att citera Final Fantasy: "Don’t let your cock do all the work! Where did you bottle up the gentleman, the gentleman? Give me your hands! Give me your hands!" Öhm? "Öhm?" var precis rätta uttrycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Helt ärligt, jag ser inte varför folk är så intresserade i sex? Jag gillar bara att umgås med dom jag älskar, inte knulla skiten ur dom. Jag ser inte en enda minsta lust till sex. Det är nytt, det är utforskat. De tycker det är så skönt när de pullar sig själva eller killarna som runkar, och ju fler man är desto roligare är det så som ordspråket säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vaaah? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Är det bara inbillningar eller blir inte denna tråd mer aktiv på kvällarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 I like my wimen the way I like my coffee, ground up and in the freezer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 I like my wimen the way I like my coffee, ground up and in the freezer. Rättelse, Women om det är plural Woman om det är singular. Aldrig Wimen. Även om Woman i plural, alltså women, uttalas wimen så stavas det aldrig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Rättelse, Women om det är plural Woman om det är singular. Aldrig Wimen. Även om Woman i plural, alltså women, uttalas wimen så stavas det aldrig så. Haha, är du klar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Haha, är du klar nu? Vill du att jag ska fortsätta så kan jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Helt ärligt, jag ser inte varför folk är så intresserade i sex? Jag gillar bara att umgås med dom jag älskar, inte knulla skiten ur dom. Jag ser inte en enda minsta lust till sex. Nästan lite w0rd där, visserligen är jag bara 13 år men skulle inte till och börja med iaf ha en tanke på att ha sex med min flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Nästan lite w0rd där, visserligen är jag bara 13 år men skulle inte till och börja med iaf ha en tanke på att ha sex med min flickvän. Du är ju inte byxmyndig än. Redigerad 15 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Så du har haft det? Med rakbladar och hela trudeluttan? Eller kanske bara med en tratt och lite kellogs frosties, eller nått annat sjukt? Ehm. Nej, jag har inte haft det men skulle inte tveka om jag fick chansen. Sådär, nöjd? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Jag ska ha en brud som alltid går i kort-kort och u-ringat. Älskar att supa, festa och pippa. Tuttar och en röv som Jordan och som inte bryr sej det minsta om jag "ser" på andra. "Sen var'e tack och hej. Jag tänker aldrig gifta mig!" Ana ironin. Redigerad 15 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Helt ärligt, jag ser inte varför folk är så intresserade i sex? Jag gillar bara att umgås med dom jag älskar, inte knulla skiten ur dom. Jag ser inte en enda minsta lust till sex. "Knulla skiten ur" låter aningen våldsamt...testa att ta det lite lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts