Jump to content

Tjejer, brudar eller tanter - välj själv.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Helt ärligt, jag ser inte varför folk är så intresserade i sex? Jag gillar bara att umgås med dom jag älskar, inte knulla skiten ur dom. Jag ser inte en enda minsta lust till sex. :ph34r:

Hm, inte? Vad beror det på egentligen: någon form av lack of interest bara, eller är det att du endast ser kärlek i ett större sammanhang?

Eller, jag förstår att du inte bara vill knulla skiten ur dom, men det där med att du inte har det minsta lust till sex är vad jag undrar över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 166
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hm, inte? Vad beror det på egentligen: någon form av lack of interest bara, eller är det att du endast ser kärlek i ett större sammanhang?

Eller, jag förstår att du inte bara vill knulla skiten ur dom, men det där med att du inte har det minsta lust till sex är vad jag undrar över.

Alltså, det känns bara jävligt konstigt att ha sex, självklart senare i livet men vafan, jag sitter hellre och diskuterar med den person jag tycker om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, det känns bara jävligt konstigt att ha sex, självklart senare i livet men vafan, jag sitter hellre och diskuterar med den person jag tycker om.

Ehm... om du säger det där för att få tjejer att tycka om dig, så funkar det inte...

Är det sån du är, så grattis. Du är asexuell. De har en klubb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förståeligt: men sexuellt driv har du väl, mer eller mindre?

Jag förstår dock hur du tänker, och håller med. Hellre fikakultur än taffliga försök i sängen och tonårsångest, kroppskomplex resulterat i orgasm. Typ. Heho. Nämen.

Cyprez: nå, svara då =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm... om du säger det där för att få tjejer att tycka om dig, så funkar det inte...

Är det sån du är, så grattis. Du är asexuell. De har en klubb.

Vilket fånigt påstående.

Alltså jag vill inte kalla mig asexuell men sex intresserar mig inte bara nu i tonåren som det gör för det flesta andra. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket fånigt påstående.

Alltså jag vill inte kalla mig asexuell men sex intresserar mig inte bara nu i tonåren som det gör för det flesta andra. :ph34r:

Du är en smart pojke. För att citera Final Fantasy:

"Don’t let your cock do all the work!

Where did you bottle up the gentleman, the gentleman?

Give me your hands! Give me your hands!"

Öhm?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt ärligt, jag ser inte varför folk är så intresserade i sex? Jag gillar bara att umgås med dom jag älskar, inte knulla skiten ur dom. Jag ser inte en enda minsta lust till sex. :ph34r:

Det är nytt, det är utforskat. :P

De tycker det är så skönt när de pullar sig själva eller killarna som runkar, och ju fler man är desto roligare är det så som ordspråket säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt ärligt, jag ser inte varför folk är så intresserade i sex? Jag gillar bara att umgås med dom jag älskar, inte knulla skiten ur dom. Jag ser inte en enda minsta lust till sex. :ermm:

Nästan lite w0rd där, visserligen är jag bara 13 år men skulle inte till och börja med iaf ha en tanke på att ha sex med min flickvän.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor