epix Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vem, "min tjej"? Vet du? I alla fall... nu har jag kommit hem från skolan & jag träffade henne många gånger idag ^^ Först gången var påväg till matten, då skulle hon ha nåt anant i rummet brevid... och när jag gick in ropade hon på mig, men det gjorde läraren också (och han vill man inte bråka med) Så jag fick gå till lektionen... Efter ca 30 sekunder öppnades dörren & hon stod där med sina kompisar & kolade in... Sen efter lektionen, när dom hade slutat, vilket var 5 min innan mig så öppnade hon dörren igen & ropade hej till mig Sen när jag skulle gå hem så satt hon på det vanliga stället i korridoren med sina vänner, och alla ropade HEJ! till mig när jag gick förbi..., och jag skrattade & ropade hej minst lika högt DÅ!, såg jag henne sitta där bland alla och hon log så sött & vinkade till mig ^^ Sen hände inte så mycket mer Hon gillar dig, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Fråga om sex I rätta ögonblicket. Hon har redan frågat om det ^^ Vi har känt varandra typ 2 månader & vi har pratat om sex & att gifta oss och sånt... men bara på skojj mest... Så det har aldrig blivit nåt mer.., förrän idag när hon verkade väldigt intresserad ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hon har redan frågat om det ^^ Vi har känt varandra typ 2 månader & vi har pratat om sex & att gifta oss och sånt... men bara på skojj mest... Så det har aldrig blivit nåt mer.., förrän idag när hon verkade väldigt intresserad ^^ Wow. Hon värkar ''bra''. Det är ALLA HJÄRTANS DAG idag! Du kunde ha skrivit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tjejen jag gillar och gav ros till gav mig en ros idag i skolan! Wohoo! Sen så hade någon klippt ett hjärta och skrivit "Jakob-Snygging" på och lagt i mitt skåp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tjejen jag gillar och gav ros till gav mig en ros idag i skolan! Wohoo! Sen så hade någon klippt ett hjärta och skrivit "Jakob-Snygging" på och lagt i mitt skåp Thats shizzle! Det låter bra Själv så har jag bara fått kort från farmor och mormor, thats also shizzle. Så omtyckt är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ahh... en blond tjej. Väldigt atletiskt ( för personliga saker ). Sen så ska hon vara lite lång och ha denna fantastiska modell kroppen. Hon ska vara rolig, snäll och väldigt skämtsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Thats shizzle! Det låter bra Själv så har jag bara fått kort från farmor och mormor, thats also shizzle. Så omtyckt är jag Du skulle fått ett av mig ifall jag hade haft din adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Stora bröst (minst 80F) helst silikon, blond, sexig röv, hon ska avguda mig och inte ens titta på andra killar + att hon ska inte vara blyg att ta bakvägen.. Killar ni behöver inte skämmas för att ni tycker så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Hårfärg är skitsamma... ett fint ansikte, fint hår och en fin personlighet. Redigerad 14 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Here goes the princess of my dreams... Vilken färg på håret spelar inte jättestor roll, men det ska vara tjockt, inte något tunt, sönderblonderat skithår, inte! Gärna brunrött. Inte för smal, kurvor ska hon ha! Brösten ska vara rätt stora, typ... C-Dkupa, kanske. Hon måste ha mjuk kropp, det vill säga, inte så smal att man känner skelettet och inte så vältränad att man bara känner en massa muskler. Hon ska tycka om att kramas och vara snäll. Men hon får inte vara korkad, usch korkade tjejer är det värsta jag vet (ja, killar med, förresten...), hon måste vara snäll och smart på samma gång. Hon får inte tänka för mycket på sig själv, och hon får inte bli alltför arg när jag blir svartsjuk (vilket jag tenderar att bli, i alla fall när det gäller tjejer...). Förövrigt så skulle jag kunna sitta här och beskriva min Sockertopp, för hon är väldigt mycket som min drömtjej, men just nu är jag lite...arg på henne, så jag tog min andra drömtjej... Så, whaddya think? Är jag...konstig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Here goes the princess of my dreams... Vilken färg på håret spelar inte jättestor roll, men det ska vara tjockt, inte något tunt, sönderblonderat skithår, inte! Gärna brunrött. Inte för smal, kurvor ska hon ha! Brösten ska vara rätt stora, typ... C-Dkupa, kanske. Hon måste ha mjuk kropp, det vill säga, inte så smal att man känner skelettet och inte så vältränad att man bara känner en massa muskler. Hon ska tycka om att kramas och vara snäll. Men hon får inte vara korkad, usch korkade tjejer är det värsta jag vet (ja, killar med, förresten...), hon måste vara snäll och smart på samma gång. Hon får inte tänka för mycket på sig själv, och hon får inte bli alltför arg när jag blir svartsjuk (vilket jag tenderar att bli, i alla fall när det gäller tjejer...). Förövrigt så skulle jag kunna sitta här och beskriva min Sockertopp, för hon är väldigt mycket som min drömtjej, men just nu är jag lite...arg på henne, så jag tog min andra drömtjej... Så, whaddya think? Är jag...konstig? Är det här väldigt hett, eller är det jag som är trög och på något sätt har missuppfattat det här? Du är väl en tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Är det här väldigt hett, eller är det jag som är trög och på något sätt har missuppfattat det här? Du är väl en tjej? Tija ä en tjej, ja Jagvet inte om det var hett, men hennes sockertopp är i alla fall Fredrika, en tjej som Tija har väldigt starka känslor för Akta så jag inte börjar stalka er också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Är det bara jag som tycker att kåthet är viktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tija ä en tjej, ja Jagvet inte om det var hett, men hennes sockertopp är i alla fall Fredrika, en tjej som Tija har väldigt starka känslor för Akta så jag inte börjar stalka er också! Så det VAR du som satt i buskarna häromkvällen!! Fyyyfan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Är det bara jag som tycker att kåthet är viktigt? Ja, alla tänker inte bara på att knulla. Det är en del utav ett förhållande men inte bara . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ja, alla tänker inte bara på att knulla. Det är en del utav ett förhållande men inte bara . Jag vet det. Livet går inte ut på sex men kul är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ja, alla tänker inte bara på att knulla. Det är en del utav ett förhållande men inte bara . Om jag ska vara seriös så tycler inte jag att det alls behöver vara en så stor del... Men det måste abslout vara en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag vet det. Livet går inte ut på sex men kul är det. Så du har haft det? Med rakbladar och hela trudeluttan? Eller kanske bara med en tratt och lite kellogs frosties, eller nått annat sjukt? Ehm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Helt ärligt, jag ser inte varför folk är så intresserade i sex? Jag gillar bara att umgås med dom jag älskar, inte knulla skiten ur dom. Jag ser inte en enda minsta lust till sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Helt ärligt, jag ser inte varför folk är så intresserade i sex? Jag gillar bara att umgås med dom jag älskar, inte knulla skiten ur dom. Jag ser inte en enda minsta lust till sex. Du är alltså A? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts