Jump to content

Tjejer, brudar eller tanter - välj själv.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Vem, "min tjej"? >_<

Vet du? ;P

I alla fall... nu har jag kommit hem från skolan & jag träffade henne många gånger idag ^^ Först gången var påväg till matten, då skulle hon ha nåt anant i rummet brevid...

och när jag gick in ropade hon på mig, men det gjorde läraren också (och han vill man inte bråka med) ;)

Så jag fick gå till lektionen... Efter ca 30 sekunder öppnades dörren & hon stod där med sina kompisar & kolade in...

Sen efter lektionen, när dom hade slutat, vilket var 5 min innan mig så öppnade hon dörren igen & ropade hej till mig :huh:

Sen när jag skulle gå hem så satt hon på det vanliga stället i korridoren med sina vänner, och alla ropade HEJ! till mig när jag gick förbi..., och jag skrattade & ropade hej minst lika högt :P DÅ!, såg jag henne sitta där bland alla och hon log så sött & vinkade till mig ^^

Sen hände inte så mycket mer :P

Hon gillar dig, ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 166
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hon har redan frågat om det ^^

Vi har känt varandra typ 2 månader & vi har pratat om sex & att gifta oss och sånt... men bara på skojj mest...

Så det har aldrig blivit nåt mer.., förrän idag när hon verkade väldigt intresserad ^^

Wow. Hon värkar ''bra''. Det är ALLA HJÄRTANS DAG idag! Du kunde ha skrivit..

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjejen jag gillar och gav ros till gav mig en ros idag i skolan! :P Wohoo!

Sen så hade någon klippt ett hjärta och skrivit "Jakob-Snygging" på och lagt i mitt skåp :shifty:

Thats shizzle!

Det låter bra :ph34r: Själv så har jag bara fått kort från farmor och mormor, thats also shizzle.

Så omtyckt är jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Here goes the princess of my dreams...

Vilken färg på håret spelar inte jättestor roll, men det ska vara tjockt, inte något tunt, sönderblonderat skithår, inte! Gärna brunrött. Inte för smal, kurvor ska hon ha! Brösten ska vara rätt stora, typ... C-Dkupa, kanske. Hon måste ha mjuk kropp, det vill säga, inte så smal att man känner skelettet och inte så vältränad att man bara känner en massa muskler. Hon ska tycka om att kramas och vara snäll. Men hon får inte vara korkad, usch korkade tjejer är det värsta jag vet (ja, killar med, förresten...), hon måste vara snäll och smart på samma gång. Hon får inte tänka för mycket på sig själv, och hon får inte bli alltför arg när jag blir svartsjuk (vilket jag tenderar att bli, i alla fall när det gäller tjejer...).

Förövrigt så skulle jag kunna sitta här och beskriva min Sockertopp, för hon är väldigt mycket som min drömtjej, men just nu är jag lite...arg på henne, så jag tog min andra drömtjej...

Så, whaddya think? Är jag...konstig? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Here goes the princess of my dreams...

Vilken färg på håret spelar inte jättestor roll, men det ska vara tjockt, inte något tunt, sönderblonderat skithår, inte! Gärna brunrött. Inte för smal, kurvor ska hon ha! Brösten ska vara rätt stora, typ... C-Dkupa, kanske. Hon måste ha mjuk kropp, det vill säga, inte så smal att man känner skelettet och inte så vältränad att man bara känner en massa muskler. Hon ska tycka om att kramas och vara snäll. Men hon får inte vara korkad, usch korkade tjejer är det värsta jag vet (ja, killar med, förresten...), hon måste vara snäll och smart på samma gång. Hon får inte tänka för mycket på sig själv, och hon får inte bli alltför arg när jag blir svartsjuk (vilket jag tenderar att bli, i alla fall när det gäller tjejer...).

Förövrigt så skulle jag kunna sitta här och beskriva min Sockertopp, för hon är väldigt mycket som min drömtjej, men just nu är jag lite...arg på henne, så jag tog min andra drömtjej...

Så, whaddya think? Är jag...konstig? :P

Är det här väldigt hett, eller är det jag som är trög och på något sätt har missuppfattat det här?

Du är väl en tjej? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det här väldigt hett, eller är det jag som är trög och på något sätt har missuppfattat det här?

Du är väl en tjej? :ph34r:

Tija ä en tjej, ja ;)

Jagvet inte om det var hett, men hennes sockertopp är i alla fall Fredrika, en tjej som Tija har väldigt starka känslor för :shifty:

Akta så jag inte börjar stalka er också! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor