Jump to content

Tjejer, brudar eller tanter - välj själv.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 166
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skoj att massor under 18 sitter och drömmer om sin drömtjej och runkar till tanken. Sen när de växt upp och kollar på sin brud/fru/hustru så upptäcker de att hon inte har den där häcken som J-Lo hade. Inte heller de där fina tuttarna. Och hon är ju inte så smal heller. Och inte allt för söt.

Små pojkar anar inte hur bra de har det. ^_^

Men drömma kan man väl.

Vacker personlighet, snäll och gilla att mysa. Schyst mot mig och mot alla andra som jag tycker om. Hon ska gilla djur och musik. Hårfärg bryr jag mig inte om. Medeltuttar, och fin häck(men det bryr jag mig inte allt för mycket om.. bara den inte är som en elefant), söt i ansiktet, mjuka läppar... och älska mig..

Jag vill inte att hon ska ta några droger överhuvudtaget, inte röka, inte snusa, lukta gott och allt sånt där. Och det här sista är inget jag kommer att drömma om. Min tjej ska inte hålla på med sånt, annars är jag inte ihop med henne.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som Cyprez säger, tjejen ska vara lite vild av sig. Vem vill köra missionären resten av sitt liv..?

Har ni t.ex hört talas om Erotiskt Rollspel? Där kanske mannen är en brorsas kompis, och kvinnan är syrran..?

Klart som fan att man måste köra lite ovanliga saker, annars tröttnar man ju på varandra skitsnabbt...

Fast, det där med rakhyvlar lät lite våldsamt, men det är säkert inget fel på det heller, att 'hota' tjejen att ha sex med en.. Jaja, nog pratat. Låt han hålla på som han vill, och ni som ni vill...

/ pKz

Jag skrev nog fel... Hum.. Låt rakbladet vara till för att skära I glassen. :D

Såklart sex ska göras på flera sätt! Annars tröttnar man bara. :P

Fan vad kletigt med glass och honung. Well, te bränner lite men man kan ju slicka upp den goda drycken. ^_^

EDIT: Glöm rakbladen helt! har nog läst för mycket sexnoveler!

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev nog fel... Hum.. Låt rakbladet vara till för att skära I glassen. :)

Såklart sex ska göras på flera sätt! Annars tröttnar man bara. :)

Fan vad kletigt med glass och honung. Well, te bränner lite men man kan ju slicka upp den goda drycken. ^_^

EDIT: Glöm rakbladen helt! har nog läst för mycket sexnoveler!

Ja eller umgåtts för mycket med andar :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, typ sjukalekar som vissa tycker/kallar det. Tex att;

- Hälla varmt té på partnerns mage eller annan del av kroppen/snoppen.

- Smiska varann.

- Smörja in varann med glass.

- Slå varann.

- Andvända rakblad på ett ansvarsfullt sätt.

- Riva varann med naglarna.

- Skjuta varann med softair gun.

- Kleta honung på varann.

- Handboja fast varann.

- Andvända dildos med rejäl armstyrka.

Hum.. Kommer inte på mer för stunden.

Edit: Om ens tjej är snäll hela tiden tröttnar man med tiden.

Fan va jag garvade där! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns ni tjejen jag sa att jag skulle köpa rosor till?

Jag tänkte beställa på internet och så, men jag sket i att kolla vad det skulle kosta.

Så jag beställde tre rosor på faktura, och sen tillkom ju frakten i priset. Sen när jag hade beställt så visade det sig att det kostade 424 kr. Fattar ni, 424 kr för tre jävla rosor? ^_^:) Haha fan också..

aja, nu får hon ju sina blommor iaf :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet redan vem hon är.

Vem, "min tjej"? >_<

Vet du? ;P

I alla fall... nu har jag kommit hem från skolan & jag träffade henne många gånger idag ^^ Först gången var påväg till matten, då skulle hon ha nåt anant i rummet brevid...

och när jag gick in ropade hon på mig, men det gjorde läraren också (och han vill man inte bråka med) ;)

Så jag fick gå till lektionen... Efter ca 30 sekunder öppnades dörren & hon stod där med sina kompisar & kolade in...

Sen efter lektionen, när dom hade slutat, vilket var 5 min innan mig så öppnade hon dörren igen & ropade hej till mig :huh:

Sen när jag skulle gå hem så satt hon på det vanliga stället i korridoren med sina vänner, och alla ropade HEJ! till mig när jag gick förbi..., och jag skrattade & ropade hej minst lika högt :P DÅ!, såg jag henne sitta där bland alla och hon log så sött & vinkade till mig ^^

Sen hände inte så mycket mer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor