Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jaha och? Är man beredd att betala för en människas kropp så anser jag att det är någonting som är väldigt fel i den personens människosyn, håller du med om det? Alltså kan man säga att du verkar se dem som djur.. Du är ju en överkåt tonåring med sjuka fantasier, sjuk människosyn och sjukt överhuvudtaget. Du gillar att stycka människor och bränna upp dom, pissa ut elden och sedan elda upp asen igen.. Ändå om det bara är ett spel är det sjukt äckligt, jag spelade Postal-demot för nån månad sen och mådde illa.. Jag sa att I extrema situationer som tex. att jag aldrig får en tjej så gör jag det. Extremt zxtremt extremt liten chans att det händer eftersom det alltid finns nån som passar ihop med en själv. Annars - NEIN! Jag är sjuk OMFG! JAG GILLAR ATT SPELA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag sa att I extrema situationer som tex. att jag aldrig får en tjej så gör jag det. Extremt zxtremt extremt liten chans att det händer eftersom det alltid finns nån som passar ihop med en själv. Annars - NEIN! Jag är sjuk OMFG! JAG GILLAR ATT SPELA! Du gör det lätt för dig ser jag. Inser du själv att du är lite onormal, konstig och annorlunda? Och att folk tycker at du är läskig, förstår du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Du gör det lätt för dig ser jag. Inser du själv att du är lite onormal, konstig och annorlunda? Och att folk tycker at du är läskig, förstår du det? Onödigt att ta den svåra vägen. Jag är inte onormal eller annor... Jo, det är jag. Okej, låt mig vara läskig då. Fattar inte att folk blir rädda. btw, vart är den där ''hjälp-med-läxor-tråden'' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag sa att I extrema situationer som tex. att jag aldrig får en tjej så gör jag det. Extremt zxtremt extremt liten chans att det händer eftersom det alltid finns nån som passar ihop med en själv. Annars - NEIN! Jag är sjuk OMFG! JAG GILLAR ATT SPELA! Det spelar ingen roll om det är i extrema fall: det är hur som helst en vrickad syn på människan. För att inte ens gå in på hur du spelar Postal med sådan passion, yeuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Herregud. Värkar bli värre och värre. Måste nog göra något.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Herregud. Värkar bli värre och värre. Måste nog göra något.? Om du vill syssla med rakblad, prostitution och varma drycker vid venusberg, ehm, jo. Då borde du nog göra något drastiskt. 'Cus that's no goodie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Om du vill syssla med rakblad, prostitution och varma drycker vid venusberg, ehm, jo. Då borde du nog göra något drastiskt. 'Cus that's no goodie. Rakbladen var till för att skära glassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Rakbladen var till för att skära glassen. Och vem fan skär glass med rakblad? Det gör man inte om man är frisk i vilket fall. Redigerad 12 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Söt och bra humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hon skall vara en asiat. Också ska hon vara soet, snel & rewlig. Och hon skall spela en massa spel, och vara intresserad av datorer & sån crap. Broesten skall vara små. A eller B kupa. Hur hennes mage/rumpa/övrigt ser ut bryr jak mig icke om. Bara hon har en fin personlighet. Sådeså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Rakbladen var till för att skära glassen. Sjukt dålig bortförklaring Klart folk blir rädda för dig...Du är läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hon skall vara en asiat. Också ska hon vara soet, snel & rewlig. Och hon skall spela en massa spel, och vara intresserad av datorer & sån crap. Broesten skall vara små. A eller B kupa. Hur hennes mage/rumpa/övrigt ser ut bryr jak mig icke om. Bara hon har en fin personlighet. Sådeså. Haha Pratar du om dig själv eller om din drömtjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Haha Pratar du om dig själv eller om din drömtjej? Drömtjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Cyprez, seriöst, inser du inte hur extremt konstig du är? Driver du med oss, eller är du verkligen såhär läskig? Mitt tips till dig är att låta datorn vila i något år, och fixa lite verklighetsanknytningar, så kan vi göra en utvärdering om tolv månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Drömtjej. Dröm kille då? -- Ontopic: Jag vet inte riktigt. Hon ska svara söt och snel iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hon ska vara söt och snäll och självklart kortare än mig! (jag är ju 1.90, och tjejer som är så långa är det verkligen synd om). hon ska inte vara blåst/dum/trög. hårfärg och ögonfärg är skitsamma, faktiskt. Hon ska använda smink, men hon ska använda det på rätt sätt. om hon gör det så kvittar det om hon har mycket eller lite, bara det ser snyggt och inte horigt ut. Brösten får gärna vara rätt stora, men inte överdrivna -ni vet vad jag menar. Det viktiga är att de är välformade och inte hänger. Och magen ska vara brun som choklad och gärna innehålla ett navelsmycke. Den ska vara slimmad, fast det gör inget om den är lite "rundad" (inte tjock. lite svårt att förklara vad jag menar) Das stjärt ska iallafall inte hänga! Benen ska vara o-håriga. Armhålorna likaså. underarmarna armarna ger jag blanka fan i eftersom tjejer ändå knappt har nåt hår där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Benen ska vara o-håriga. Armhålorna likaså. underarmarna armarna ger jag blanka fan i eftersom tjejer ändå knappt har nåt hår där. Oh jävlar är du så lång! Jag är 1,88 Men du är 90 va? Får väl fylla i med att hela tjejen ska vara rakad.. Utom på huvudet då Edit: lägg upp en bild på dig i Bild på dig själv-tråden, ändå om du ger blanka fan i den tråden. Redigerad 12 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Som Sofia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Som Cyprez säger, tjejen ska vara lite vild av sig. Vem vill köra missionären resten av sitt liv..? Har ni t.ex hört talas om Erotiskt Rollspel? Där kanske mannen är en brorsas kompis, och kvinnan är syrran..? Klart som fan att man måste köra lite ovanliga saker, annars tröttnar man ju på varandra skitsnabbt... Fast, det där med rakhyvlar lät lite våldsamt, men det är säkert inget fel på det heller, att 'hota' tjejen att ha sex med en.. Jaja, nog pratat. Låt han hålla på som han vill, och ni som ni vill... / pKz Redigerad 12 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Ok jag säger min åsikt lite utförligaren en "Sofia" En tjej ska... ... ha ett liv, inte bara sitta och fjolla sig framför nån jeffla webcam. ... inte ta åt sig allt för lätt. (vilket många tjejer gör av någon anledning) ... vara vältränade, värsta som finns att se sådär smala vader, lår. ... kunna acceptera att man är med andra tjejer också. Ok man ska inte vara med andra tjejer mer en vad man är med henne men lita. ... inte tänka på killens längd ... vara snygg, söt. Många säger att man inte ska tänka på utseendet men en jätte ful tjej skulle jag inte blivit ihop med lite snygga ska dom vara iaf och ett plus om dom är jätte snygga. ... ha stil, menar inte att dom ska ha dom dyraste byxorna men iaf vara välvårdade osv. Kommer inte på mer för stunden. Glömde det typ viktigaste ... vara snäll, go' osv. ... vara utåtriktad. Orkar inte ta allt små skit som en tjej ska ha... Redigerad 12 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts