xstreem Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Lets see... Mörkhårig, fina bröst, fin bakdel, söt och ha mycket gemensamt med mig. Sen ska hon vara trevlig och rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hmm... jag läste allt som har skrivits i denn tråd nu, och vad jag förstår så verkar ni tycka att Cyprez har en "udda" syn på sex. Jag tycker inte att det är nåt fel med det..., visst kan man exprimentera, men inte överdriva så att nån skadas.... (tänkte mest på det där med tee:t) Det var min åsikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hmm... jag läste allt som har skrivits i denn tråd nu, och vad jag förstår så verkar ni tycka att Cyprez har en "udda" syn på sex. Jag tycker inte att det är nåt fel med det..., visst kan man exprimentera, men inte överdriva så att nån skadas.... (tänkte mest på det där med tee:t) Det var min åsikt... Att slå varandra är inte att skada? eller att "- Andvända rakblad på ett ansvarsfullt sätt." ? Vad är det för sjukt? Det är sjuuuukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag menar. Det där är varken mänskligt eller friskt. Det är helt sjukt, satanistiskt beteende. Dra inte in mig i det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Mm håller med SlewMe. Men jag tänker inte bara på uttalden från honom i denna tråden, utan även hans postl-spelande, uttalanden om horor och hur tjejer ska vara(som postalbrudar) och att han tror på andar ch massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Att slå varandra är inte att skada? eller att "- Andvända rakblad på ett ansvarsfullt sätt." ? Vad är det för sjukt? Det är sjuuuukt! De grejjerna är sjuka ja.... Men honung & sånt är inte konstigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 De grejjerna är sjuka ja.... Men honung & sånt är inte konstigt.... Nja, inget jag skulle vilja test men det är inte ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hårfärg kvittar. Hon ska vara söt, trevlig, fin röv och lagom stora pattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Är det bara jag som förknippar ordet RÖV med: Hårig, svettig? Tycker att Rumpa eller stjärt låter bättre när man snackar om tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Är det bara jag som förknippar ordet RÖV med: Hårig, svettig? Tycker att Rumpa eller stjärt låter bättre när man snackar om tjejer. Don't forget STUSS. It's all about the stuss. Oh yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Är det bara jag som förknippar ordet RÖV med: Hårig, svettig? Jo, t.ex : Du luktar svettig röv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Varför drar ni in Postal brudar I diskusionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Varför drar ni in Postal brudar I diskusionen? Vad jag ser så pratar ingen om det just nu. Så det är du som drar in dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Enligt Tweak så vill jag ha tjejer som Postal-brudar. Huumm... Okej, rakbladen var nog till för att skära glassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Enligt Tweak så vill jag ha tjejer som Postal-brudar. Huumm... Okej, rakbladen var nog till för att skära glassen. Japp nån la upp bilder på postalbrudar och du skrev nåt i stil med: "Åh så ska tjejer vara. Sexiga, kåta, villiga, ha string och sen ska man pumpa dem tills de skriker.." Typ så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Japp nån la upp bilder på postalbrudar och du skrev nåt i stil med: "Åh så ska tjejer vara. Sexiga, kåta, villiga, ha string och sen ska man pumpa dem tills de skriker.." Typ så.. Haha fyfan vilken fantasivärld han lever i. Sedan att skära glass med rakblad är konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Japp nån la upp bilder på postalbrudar och du skrev nåt i stil med: "Åh så ska tjejer vara. Sexiga, kåta, villiga, ha string och sen ska man pumpa dem tills de skriker.." Typ så.. Sen typ; BRÖÖÖLHH! Beror på vad man menar med ''vara''. Hum. ''Tjejer ska inte vara sexiga,kåta,villiga och absolut inte ha string. Man får inte pumpa dom heller.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Sen typ; BRÖÖÖLHH! Beror på vad man menar med ''vara''. Hum. ''Tjejer ska inte vara sexiga,kåta,villiga och absolut inte ha string. Man får inte pumpa dom heller.'' Eller så ska tjejer vara människor, inte några jävla djur som du verkar se dem som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Eller så ska tjejer vara människor, inte några jävla djur som du verkar se dem som? Nej, har aldrig sagt det. Ett bra sexliv förlänger livet. Vetenskapligt bevisat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej, har aldrig sagt det. Ett bra sexliv förlänger livet. Vetenskapligt bevisat. Jaha och? Är man beredd att betala för en människas kropp så anser jag att det är någonting som är väldigt fel i den personens människosyn, håller du med om det? Alltså kan man säga att du verkar se dem som djur.. Du är ju en överkåt tonåring med sjuka fantasier, sjuk människosyn och sjukt överhuvudtaget. Du gillar att stycka människor och bränna upp dom, pissa ut elden och sedan elda upp asen igen.. Ändå om det bara är ett spel är det sjukt äckligt, jag spelade Postal-demot för nån månad sen och mådde illa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts