Jump to content

Tjejer, brudar eller tanter - välj själv.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 166
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm... jag läste allt som har skrivits i denn tråd nu, och vad jag förstår så verkar ni tycka att Cyprez har en "udda" syn på sex.

Jag tycker inte att det är nåt fel med det..., visst kan man exprimentera, men inte överdriva så att nån skadas.... (tänkte mest på det där med tee:t)

Det var min åsikt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... jag läste allt som har skrivits i denn tråd nu, och vad jag förstår så verkar ni tycka att Cyprez har en "udda" syn på sex.

Jag tycker inte att det är nåt fel med det..., visst kan man exprimentera, men inte överdriva så att nån skadas.... (tänkte mest på det där med tee:t)

Det var min åsikt...

Att slå varandra är inte att skada? eller att "- Andvända rakblad på ett ansvarsfullt sätt." ?

Vad är det för sjukt? Det är sjuuuukt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt Tweak så vill jag ha tjejer som Postal-brudar. Huumm...

Okej, rakbladen var nog till för att skära glassen. :)

Japp nån la upp bilder på postalbrudar och du skrev nåt i stil med:

"Åh så ska tjejer vara. Sexiga, kåta, villiga, ha string och sen ska man pumpa dem tills de skriker.." Typ så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp nån la upp bilder på postalbrudar och du skrev nåt i stil med:

"Åh så ska tjejer vara. Sexiga, kåta, villiga, ha string och sen ska man pumpa dem tills de skriker.." Typ så..

Sen typ; BRÖÖÖLHH!

Beror på vad man menar med ''vara''.

Hum. ''Tjejer ska inte vara sexiga,kåta,villiga och absolut inte ha string. Man får inte pumpa dom heller.''

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, har aldrig sagt det. Ett bra sexliv förlänger livet. Vetenskapligt bevisat.

Jaha och?

Är man beredd att betala för en människas kropp så anser jag att det är någonting som är väldigt fel i den personens människosyn, håller du med om det?

Alltså kan man säga att du verkar se dem som djur.. Du är ju en överkåt tonåring med sjuka fantasier, sjuk människosyn och sjukt överhuvudtaget. Du gillar att stycka människor och bränna upp dom, pissa ut elden och sedan elda upp asen igen.. Ändå om det bara är ett spel är det sjukt äckligt, jag spelade Postal-demot för nån månad sen och mådde illa..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor