Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Eller snäll ibland! Vill man inte att hon ska vara snäll helatiden? Mm haha. Men det verkade ju vara en helt okej beskrivning på en tjej, tecrickandet och så. Men jag visste att det skulle komma något sjukt, så som "sjuka sexlekar". Tidigare har ju Cyprez sagt att han vill att tjejerna ska vara som Postal-brudarna eller dom där två tvillingarna som var nazister.. Kan ju beskriva min drömtjej. Men det här är tjejen som jag älskar, så jag beskriver henne istället Om ni fattar, jag beskriver tjejen som jag älskar, eftersom hon är min drömtjej Hon är ganska lång, och har blå/gröna ögon. Perfekt kropp, jag skämtar inte, helt jävla perfekt. Långt blondt(stavning?) hår, skitsnygg röv, perfekta bröst. Men det bästa är trots allt hennes personlighet. Hon är rolig, schyst, askul att snacka med och helt perfekt. Och hon har jättebra musiksmak.. Jag skulle kunna rabbla upp hur mycket som helst, men ni fattar nog nu. Just nu är vi bara kompisar, och det är jag nöjd med, vi kommer troligen aldrig bli något annat. Hon vet inte om att jag är kär i henne, och det tänker jag inte säga heller eftersom det skulle förstöra våran vänskap. Men jag kommer aldrig få henne, hon är ett år äldre och typ populärast i hela Kalmar. Hon är bara tillsammans med folk som är typ 3 år äldre eller nåt. Förstår inte hur hon kan vara kompis med mig, men det är hon i alla fall Jag har varit kär i henne jävligt länge, har haft tjejer som jag har tyckt om, och varit tillsammans med men det är ändå henne jag gillar bäst.. Haha fan vad mobbat det här måste låta, och långt blev det också! Hon är den perfekta tjejen Edit: Hahahaha Cyprez, förstår du inte att det där är jävligt onormalt? Visst, att slicka saker från varandras kropp är väl okej men vissa av dom andra grejerna, haha, och jag antar att du även skulle kunna göra värre saker Redigerad 12 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Är det negativt eller bara onormalt? Redigerad 12 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Är det negativt eller bara onormalt? Förstår inte riktigt frågan. Men det är onormalt och sjukkt. Alltså negativt och äckligt. Åh.. Du är läskig ibland! Skulle du kunna ha sex med en riktigt sexig ande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Mm haha. Men det verkade ju vara en helt okej beskrivning på en tjej, tecrickandet och så. Men jag visste att det skulle komma något sjukt, så som "sjuka sexlekar". Tidigare har ju Cyprez sagt att han vill att tjejerna ska vara som Postal-brudarna eller dom där två tvillingarna som var nazister.. Kan ju beskriva min drömtjej. Men det här är tjejen som jag älskar, så jag beskriver henne istället Om ni fattar, jag beskriver tjejen som jag älskar, eftersom hon är min drömtjej Hon är ganska lång, och har blå/gröna ögon. Perfekt kropp, jag skämtar inte, helt jävla perfekt. Långt blondt(stavning?) hår, skitsnygg röv, perfekta bröst. Men det bästa är trots allt hennes personlighet. Hon är rolig, schyst, askul att snacka med och helt perfekt. Och hon har jättebra musiksmak.. Jag skulle kunna rabbla upp hur mycket som helst, men ni fattar nog nu. Just nu är vi bara kompisar, och det är jag nöjd med, vi kommer troligen aldrig bli något annat. Hon vet inte om att jag är kär i henne, och det tänker jag inte säga heller eftersom det skulle förstöra våran vänskap. Men jag kommer aldrig få henne, hon är ett år äldre och typ populärast i hela Kalmar. Hon är bara tillsammans med folk som är typ 3 år äldre eller nåt. Förstår inte hur hon kan vara kompis med mig, men det är hon i alla fall Jag har varit kär i henne jävligt länge, har haft tjejer som jag har tyckt om, och varit tillsammans med men det är ändå henne jag gillar bäst.. Haha fan vad mobbat det här måste låta, och långt blev det också! Hon är den perfekta tjejen Edit: Hahahaha Cyprez, förstår du inte att det där är jävligt onormalt? Visst, att slicka saker från varandras kropp är väl okej men vissa av dom andra grejerna, haha, och jag antar att du även skulle kunna göra värre saker Ojoj, vet hur de tär att vara olyckligt kär. Det är ett helvete då man inte vet vart man ska ta vägen eller hur man ska göra. Dock hade jag en tung uppväxt i skolan fram till att jag var 18år - bättre idag. Så jag är inte den som var populär, varken hos killar eller tjejer. Kan tänka mig att mycket utav mitt intresse för rätt och fel har skapats på det viset, vet hur tungt det är för folk i min situatuion. Nog om det. Men om du vet att hon inte är kär i dig så ligg lågt och hoppas på det bästa. Ge henne en liten hint för att se om hon är det eller inte, om inte så fortsätter det som förut. @tweak andg. ande. Hahahahahahaha. skulle han säkert, du slipper man slå upp porr - bara att sitta och fantiera. Redigerad 12 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Förstår inte riktigt frågan. Men det är onormalt och sjukkt. Alltså negativt och äckligt. Åh.. Du är läskig ibland! Skulle du kunna ha sex med en riktigt sexig ande? Så du säger säger att människor inte får ha egna ider. Man gör det man gillar oavsett. Det drabbar ingen annan förutom mig och knullet. Läskig.. hmm. Kanske. Pröva på du själv så får du se att den kanske är trevligt. Man är alltid negativ till nya grejer I början, så brukar det bara. Sex med en ande.. Jodå. Skulle jag nog kunna. Problemet kvarstår att hitta en. Inte precis varje dag man ser en. Konstigt? Well, hon tar mig garanterat till himmelriket. Blir nog den första som haft det då. Redigerad 12 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ojoj, vet hur de tär att vara olyckligt kär. Det är ett helvete då man inte vet vart man ska ta vägen eller hur man ska göra. Dock hade jag en tung uppväxt i skolan fram till att jag var 18år - bättre idag. Så jag är inte den som var populär, varken hos killar eller tjejer. Kan tänka mig att mycket utav mitt intresse för rätt och fel har skapats på det viset, vet hur tungt det är för folk i min situatuion. Nog om det. Men om du vet att hon inte är kär i dig så ligg lågt och hoppas på det bästa. Ge henne en liten hint för att se om hon är det eller inte, om inte så fortsätter det som förut. @tweak andg. ande. Hahahahahahaha. skulle han säkert, du slipper man slå upp porr - bara att sitta och fantiera. Men det är inte så farligt. Jag är liksom glad att vi är så bra kompisar bara.. Det kunde varit mycket värre liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Mín Drömtjej är antingen blond eller rödhårig, lagomt stora bröst, inte såna som porrstjärnorna har, fin stjärt. Vackert ansikte, en som verkligen visar sina riktiga känslor för mig och är snäll mot mig och är det nåt man inte vill göra så förstår hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag har ingen "drömtjej" bara onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Så du säger säger att människor inte får ha egna ider. Man gör det man gillar oavsett. Det drabbar ingen annan förutom mig och knullet. Läskig.. hmm. Kanske. Pröva på du själv så får du se att den kanske är trevligt. Man är alltid negativ till nya grejer I början, så brukar det bara. Sex med en ande.. Jodå. Skulle jag nog kunna. Problemet kvarstår att hitta en. Inte precis varje dag man ser en. Konstigt? Well, hon tar mig garanterat till himmelriket. Blir nog den första som haft det då. Jaså jag ska testa och se om det är trevligt? Om någon ska testa är det väl du? Haha och var sa jag att människor inte får ha egna idéer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jaså jag ska testa och se om det är trevligt? Om någon ska testa är det väl du? Haha och var sa jag att människor inte får ha egna idéer? Japp, testa så får vi se vem som plötsligt blir onormal. Själklart så ska jag testa nån gång! Tyckte det lät som om du inte gillade nya trender.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Japp, testa så får vi se vem som plötsligt blir onormal. Själklart så ska jag testa nån gång! Tyckte det lät som om du inte gillade nya trender.. Jag är väldigt tveksam till om du nånsin kommer få testa det där. Kanske med någon hora isf, skulle du kunna tänka dig att köpa sex? Att göra de sakerna som du sade är inte någon ny trend, bara en sjuk fetisch, precis som ditt vidriga postal-spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Jag är väldigt tveksam till om du nånsin kommer få testa det där. Kanske med någon hora isf, skulle du kunna tänka dig att köpa sex? Att göra de sakerna som du sade är inte någon ny trend, bara en sjuk fetisch, precis som ditt vidriga postal-spelande. Finns nog brudar som skulle vilja göra det. Bara att leta på internet. Finns mycket där och har hittat några trevliga som gillar lite annorlunda saker. Orkar inte med horor. Eller kanske.. Mja, kan bli det. Snälla dra inte in mitt Posta-spelande. Edit: Undrar hur ''hon'' reagerar då jag kommer in med ett glasspaket. Redigerad 12 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Finns nog brudar som skulle vilja göra det. Bara att leta på internet. Finns mycket där och har hittat några trevliga som gillar lite annorlunda saker. Orkar inte med horor. Eller kanske.. Mja, kan bli det. Snälla dra inte in mitt Posta-spelande. Så du överväger alltså att utöva handel med människor? Fyfan.. Har du hittat några sofistikerade, tedrickande prostituerade som längtar efter att få en dildo uppkörd i analen stenhårt? Och nej, det kommer aldrig bli en trend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Så du överväger alltså att utöva handel med människor? Fyfan.. Har du hittat några sofistikerade, tedrickande prostituerade som längtar efter att få en dildo uppkörd i analen stenhårt? Och nej, det kommer aldrig bli en trend. Om jag måste ja, dock kommer det inte bli så. Man hittar alltid nån som passar om nu inte världens befolkning blir dödad av das Postal dude. Well, du har nog rätt. Blir ingen trend. Tedrickande prostituerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Alltså, typ sjukalekar som vissa tycker/kallar det. Tex att; - Hälla varmt té på partnerns mage eller annan del av kroppen/snoppen. - Smiska varann. - Smörja in varann med glass. - Slå varann. - Andvända rakblad på ett ansvarsfullt sätt. - Riva varann med naglarna. - Skjuta varann med softair gun. - Kleta honung på varann. - Handboja fast varann. - Andvända dildos med rejäl armstyrka. Hum.. Kommer inte på mer för stunden. Edit: Om ens tjej är snäll hela tiden tröttnar man med tiden. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! 'Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Svårt att säga angående utseendet, då vissa kombinationer är fint, och andra inte... Bara hon är söt enligt mig ^^ (jag har bred smak) sen ska hon vara snäll & omtänksam och ha lika kass humor som jag hm, sen är det bra om hon gillar att göra olika aktiviteter, som tex. ut & cykla, eller gå åka & bada varje dag på sommaren (utan kläder heheh ) om det är nåt jag måste påpeka på utseendet så får hon inte vara längre än mig, och inte heller väga mer dock ska hon abslolut inte vara trådsmal, och ingen dvärg... Så passar det in på nån av er?, adda mig: IamDavej@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Svårt att säga angående utseendet, då vissa kombinationer är fint, och andra inte... Bara hon är söt enligt mig ^^ (jag har bred smak) sen ska hon vara snäll & omtänksam och ha lika kass humor som jag hm, sen är det bra om hon gillar att göra olika aktiviteter, som tex. ut & cykla, eller gå åka & bada varje dag på sommaren (utan kläder heheh ) om det är nåt jag måste påpeka på utseendet så får hon inte vara längre än mig, och inte heller väga mer dock ska hon abslolut inte vara trådsmal, och ingen dvärg... Så passar det in på nån av er?, adda mig: IamDavej@hotmail.com Haha, du är så gullig.. Haha det lät lite gay, men du fattar..Hoppas jag Crice: Det är ju sjukt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Haha, du är så gullig.. Haha det lät lite gay, men du fattar..Hoppas jag Crice: Det är ju sjukt? Jo, jag fattar ^^ (du vil ha min MSN ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Crice: Det är ju sjukt? Ja, det är helt jävla rubbat och jag är extremt rädd för Cyprez - men man måste faktiskt skratta åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ja, det är helt jävla rubbat och jag är extremt rädd för Cyprez - men man måste faktiskt skratta åt det. Du är inte den enda kan jag tala om. Börjar fundera på hur det står till i den killens hjärna, något är ju fel - eller? Jag menar. Det där är varken mänskligt eller friskt. Det är helt sjukt, satanistiskt beteende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts