SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tjo brorsan. Alla har ju sina drömmar, och alla killars dröm är ju givetvis sin drömtjej - hon som du alltid velat ha och som vissa kanske redan har. Vissa gillar blonda och andra mörka, endel unga och andra äldre - en smaksak helt enkelt. Så nu när jag är som pilskast men inte orkar skaka min förhud så skapar jag istället en tråd om brudar och hur - du - tycker att en tjej ska se ut och vara. Det är inget tvång på att bara killar får svara, det är trevligt om andra tjejer också har en drömtjej. Det är mycket möjligt att det redan finns en tråd om detta eller om någon hänvisar till något i Sex och sånt-tråden, då får jag stå mitt kast och få tråden låst. Värt ett försök i alla fall. Nu har jag förklarat vad tråden går ut på och ska även förklara hur min drömtjej ska se ut och vara. Hon ska vara blond eller brunett och vara snäll jämtemot mig och omvärlden. Hon ska även ha en kropp som är schysst dvs. inte en planka - det är inget krav att hon ska se ut som en fotomodell med boobies lika stora som jordgloben eller rumpa som syns på flera mils avstånd. Är inte så mycket för svarta tjejer så jag föredrar en vit eller mulatt. Det som jag även tycker är viktigt är att hon ska ha lite attityd, skinn på näsan. Men ögonförg och skostorlek spelar absolut ingen som helst roll. Shot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Den där franska programledaren, aah. Den där franska sångerskan (Francoise Hardy), aah. Jag vill ha en tös att springa runt i parker med, imitera dansen i Bande a Part till, diskutera A Working Class Hero med, fylla i Woody Allen-citat med, se på Tarkovskij med, dricka te med, gå på piknik med, röka Davidof Slims med... ...jag vill hitta min Yoko Ono. Visst - jag har sånna, men inte någon som jag känner kääääääääääääääääääärlek för. Usch. Nu ska jag lyssna på The Smiths och tycka synd om mig, eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Pff, det där var ju simplaste presentationen juh.. Finns ju sjukt många som passar in på det där. T: Blond eller Brunett är inget jag bryr mig om, men det ska iaf passa till personens ansikte. Hon ska vara söt > snygg. När man ser henne ska varenda jeffel tänka "Hon är sjukt söt". Snäll och omtänksam, ingen jeffla bitch här inte. Lagom stora bröst. Ska passa helt perfa i handen när man ska skruva på muffarna. Fasta och goda, inga sladdriga saker. Sjukt mjuk och skön rumpa. En riktig J-Lo. Mums. Vältränad mage med ett par små men sexiga "lovehandles". Medelstora saftiga lår och vader. Små händer och fötter (gulligt som satan med smått). Och ja, runt 1.60-1.65 så jag kan känna mig lite längre eftersom jag själv inte är mer än 1.73. Mjuk och snäll röst, ingen kråka här inte. Sen är det ju ett jävligt stort plus om det klickar med familjen. Hon ska passa in i min familj och jag i hennes. Är riktigt jälvigt när sånt inte klickar. Det är väl min drömtjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Den där franska programledaren, aah. Den där franska sångerskan (Francoise Hardy), aah. Jag vill ha en tös att springa runt i parker med, imitera dansen i Bande a Part till, diskutera A Working Class Hero med, fylla i Woody Allen-citat med, se på Tarkovskij med, dricka te med, gå på piknik med, röka Davidof Slims med... ...jag vill hitta min Yoko Ono. Visst - jag har sånna, men inte någon som jag känner kääääääääääääääääääärlek för. Usch. Nu ska jag lyssna på The Smiths och tycka synd om mig, eller nått. Hmm, det var minst sagt - annorlunda. Nåväl. Man ska lyssnar på något deppigt, exempelvis Thåström - fanfanfan eller något annat blask för att komma på vad man vill ha för tjej, det är kalas att tänka ledsamt med. Yoho.. Kärlek är vackert, blir alltid lika rörd när man ser folk som är kära. Redigerad 12 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Jaa du...hon ska va "trevlig och snäll natuligt vis, angående utseende...jaa kolla på Elin Grindemyr Redigerad 12 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hmm, det var minst sagt - annorlunda. Haha, var det verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Haha, var det verkligen? Det beror på vem man frågar men frågar man mig så var det nog det, kanske ? Är inte så mycket för att springa runt i parker och dansa precis. Eller allt det där var enligt mig ganska weirdo! Duh! Men att dricka te är trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det beror på vem man frågar men frågar man mig så var det nog det, kanske ? Är inte så mycket för att springa runt i parker och dansa precis. Eller allt det där var enligt mig ganska weirdo! Duh! Men att dricka te är trevligt. Du har dock inte sett Bande a Part (fnyser), so don't shittalk my naive love! Tihi. Det där med parker - hey, varför inte? Alltid kul med parker...så jäkla sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Johanna är och förblir min, vad som än händer. Kort brunett, fina bröst, fin röv. Bra självförtroende. Skön familj, bra koll med djur. Snäll, ingen fjortis. Samma musikstil. Finns massa mer och säga men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Maria Muldaur var, på sin tid, en väldigt söt tjej. Om det är min "drömtjej" eller icke, det vetefan. Så länge hon kan sitt 60-tal och sin Gonzokultur så är hon helt okej. Inte för krävande, heller, prestationsångest är en bitch, som det så vackert heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 [POLITISKT KORREKT]Hur ska jag veta hur min drömtjej ser ut? Jag har ju inte träffat henne än.[/POLITISK KORREKT] Hiarr. Annars tycker jag Jennifer Garner verkar så skön på alla punkter. Föryngra henne, and I'll take her all the way. För att ni ska visualisera korrekt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Kan bara säga en sak, Ge mig Jennifer Aniston i yngre model. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Samma som pKz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hon ska ha typ tuttar och grejer. Och en fitta... Hö, hö, hö, hö, hö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Dröm tjejn finns i min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Dröm tjejn finns i min skola. Det var inte min fråga? Det där säger inget om hur som ska se ut och vara. Det förklarar vart hon finns - en helt annan sak. Uppskattar er som svarat seriöst - eller hur ebeeto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Hon ska vara brunett och snäll ibland. Sen ska hon ha en fin kropp och lagom stora bröst och absolut inte hängbröst. Sen ska hon ha ett stort arsle som väcker uppmärksamhet hon människor. Hon ska ävenl dricka té. Kreativ,smart,omtänksam, blablabla, allt som är bra för mig och andra. Självklart ska hon vara kåt var enda dag och ställa upp och gilla sjuka sexlekar. Redigerad 12 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hon ska vara brunett och snäll ibland. Sen ska hon ha en fin kropp och lagom stora bröst och absolut inte hängbröst. Sen ska hon ha ett stort arsle som väcker uppmärksamhet hon människor. Hon ska ävenl dricka té. Kreativ,smart,omtänksam, blablabla, allt som är bra för mig och andra. Självklart ska hon vara kåt var enda dag och ställa upp och gilla sjuka sexlekar. Hahaha vadå för "sjuka sexlekar"? Ge ett exempel på en sådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hahaha vadå för "sjuka sexlekar"? Ge ett exempel på en sådan! Eller snäll ibland! Vill man inte att hon ska vara snäll helatiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Alltså, typ sjukalekar som vissa tycker/kallar det. Tex att; - Hälla varmt té på partnerns mage eller annan del av kroppen/snoppen. - Smiska varann. - Smörja in varann med glass. - Slå varann. - Andvända rakblad på ett ansvarsfullt sätt. - Riva varann med naglarna. - Skjuta varann med softair gun. - Kleta honung på varann. - Handboja fast varann. - Andvända dildos med rejäl armstyrka. Hum.. Kommer inte på mer för stunden. Edit: Om ens tjej är snäll hela tiden tröttnar man med tiden. Redigerad 12 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts