Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag tycker nästa tema ska vara "Gäng" eller "Stranden". Tar vi gäng så vinner jag med minna mixad moddar och sånt. Fast ioförsig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Stranden lät intressant. Vad sägs om att man ska ta ett kort och temat ska va "resekatalog" (du ska helt enkelt försöka locka folk att åka dit genom att ta en cool bild vid stranden. Eller:Allt som har med vatten att göra. T ex: Båtar vatten naturen runt vattnet etc! (Martin-123's idé) Redigerad 13 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Förutom skräck tycker jag att det där med stranden lät intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Stranden lät intressant. Vad sägs om att man ska ta ett kort och temat ska va "resekatalog" (du ska helt enkelt försöka locka folk att åka dit genom att ta en cool bild vid stranden. Eller:Allt som har med vatten att göra. T ex: Båtar vatten naturen runt vattnet etc! (Martin-123's idé) Ja båtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 *Ute på (SECRET DESTINATION) och letar fina stränder* nån som vet vad det ska vara för slags tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det e ej bestämt, men det lutar åt Strand eller vatten/båtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 När börjar tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Kom igen! ingen som håller med om skräck? det skulle vara kul att se vilken som var den absolut läskigaste bilden från SA. (har en känsla av att rullstolen skulle komma med bland favoriterna om någon lade upp den ) Edit: jag kommer inte ge mig med den här idén Edit 2:jag har kommit på en idé till: ta ett kort på det som är fulast designat, som dem kantiga träden t.ex. skulle va jävligt kul att se hur något så stort och fint i sin helhet, visar sina fula sidor också haha:P Redigerad 13 februari, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Chucky.swe lätt.. den enda härliga bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Chucky.swe lätt.. den enda härliga bilden Haha tack men det är redan avgjort (cyprez) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Synd att jag inte kunde fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts