gizmo91 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 VOTE : chucky.swe för att chucky är för gullig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vote: Martin-123. Eftersom hans namn får mig att tänka på en utvecklingsstörd, och då tyckte jag synd om honom. Tack då För aatt du röstade. Men det är inget vidare fel på mig faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Tack då För aatt du röstade. Men det är inget vidare fel på mig faktiskt. Nej inte på dig såklart Ditt namn är lite primitivt bara, så att säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Kebab, dels för att han har ett coolt namn och dels för att man ser sånna där fula jävla gå omkring på gatorna här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 VOTE : chucky.swe för att chucky är för gullig Haha Jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Haha Jag vet Röstade på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Tack till dig alla som votar på mig är gülliga ^^ Redigerad 13 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Cyprez, eftersom den kallblodiga snubben är så jävla läskig att stöta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Tack för din röst. Nu vann jag ochså. Edit: Helt rätt. Den där gubben är läskig. Har sett han I utkanten av LS. Redigerad 13 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Cyprez har väl vunnit nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Cyprez har väl vunnit nu? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Japp, grattis. 1.Cyprez 2.Chucky.swe 3.kebab Edit:Någon som tycker att ett litet poäng system skulle va skoj bara för att se vem som e bäst om man räknar ihop alla tävlingar? typ: 1=10p 2=5p 3=3p övriga=1p inför inte om ingen vill ha, kom ihåg att ge mig förslag till nästa tävling också. Redigerad 13 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Qouad skulle det itne vara som som såhär:Första Plats 3 poäng, Andra Plats 2 poäng, Tredje Plats 1 Poäng ? eller visst det är du som kom på tävlingen (?) så bestäm du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Jag är också sugen på att vara med i nästa tävling, men har tyvärr bara SA på PS2 aja, grattis Cyprez! märkte att jag lagt den "avgörande" rösten först efter att jag hade röstat Edit:hur gör man om man vill lägga in bilder från ps2:an till datorn? skulle gärna vilja veta så att jag kan va med Redigerad 13 februari, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Qouad skulle det itne vara som som såhär:Första Plats 3 poäng, Andra Plats 2 poäng, Tredje Plats 1 Poäng ? eller visst det är du som kom på tävlingen (?) så bestäm du! Jag tänkte bara för att locka folk att va med Brainstorma lita teman nu. Redigerad 13 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag tycker nästa tema ska vara "Gäng" eller "Stranden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag tycker att nästa bör vara "läskiga" bilder, och vad som är läskigt avgör du! (lät lite reklamigt det där ) PS. vet någon om man kan lägga in bilder från PS2 till datorn? snälla säg isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag tycker att nästa bör vara "läskiga" bilder, och vad som är läskigt avgör du! (lät lite reklamigt det där ) PS. vet någon om man kan lägga in bilder från PS2 till datorn? snälla säg isf. Det ska funka med ett.. action replay max? Hette det så? Eller med ett TV-kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Okej tack! får se om jag skaffar sånt då, men just nu är det Shadow of the Colossus på G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Jag är också sugen på att vara med i nästa tävling, men har tyvärr bara SA på PS2 aja, grattis Cyprez! märkte att jag lagt den "avgörande" rösten först efter att jag hade röstat Edit:hur gör man om man vill lägga in bilder från ps2:an till datorn? skulle gärna vilja veta så att jag kan va med Jag tar kort på TV rutan med digitalkameran. Sjukt. Kvaliten gör så att man oftast förlorar alla tävlingar, speciellt då det ska vara fint. Många dömmer efter kvaliten och inte bilden I sig. Edit: Roligt att GTA SA forumet har blivit mer vaket. Redigerad 13 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts