alexzander Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) STFU! Redigerad 11 februari, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag har skrivit ett upload-skript i .php och jag får det inte att fungera kan någon hjälpa mig?... snälla... http://alexzander.andyvenus.co.uk/upload/upload.php Det vore nog bra om du skaffade fram koden också. Döp om php-filen till .phps och ladda upp så får jag se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) ... Redigerad 11 februari, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med ditt problem, men jag kan säga att din sig är minst sjuttitolv gånger för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med ditt problem, men jag kan säga att din sig är minst sjuttitolv gånger för stor. Är den väl inte? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Är den väl inte? ^^ Nepp, det är den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Prova först det vanliga. I din if-sats, lägg till else som säger nånting, så att du vet om det verkligen körs. Kolla också om din server tillåter uppladdning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) ... Redigerad 11 februari, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 ??? i dånt understand... Du har kodat sidan själv hoppas jag? I ifsatsen som kollar om man har skickat formuläret, lägg till ett else och echo "blabla". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) ??? i dånt understand... Ett litet tips: lär dig php innan du börjar använda det. Jag (och många andra) råkar nämligen vara väldigt trötta på nybörjarfrågor (speciellt sådana av typen " OMg Mitt skript funkar inte, help plz!11") som kan lösas på 2 minuter mha gammal hederlig debugging. @R2D2: Nej, det har han inte. Det står ju "Content Management Powered by CuteNews" på startsidan. Dessutom behöver man ingen else-sats, echo "test"; kan lika gärna ligga direkt i if:en. Redigerad 11 februari, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Mod lås ,snälla... @Xogede:cutenews har jag bara där för att det ska vara något på framsidan... [iRONI]*spyr lite vänligt på Xogede*[/iRONI] Redigerad 11 februari, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Mod lås ,snälla... @Xogede:cutenews har jag bara där för att det ska vara något på framsidan... [iRONI]*spyr lite vänligt på Xogede*[/iRONI] Vad är det med dig? Blev du sur nu när Xogede kom på dig att du inte gjort scriptet och att det var för avancerat för dig? Btw, sluta skriv med din minitext, det är grymt jobbigt. Redigerad 11 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 CUTENEWS HAR HAR INGET MED DETTA SKRIPT ATT GÖRA ANNAT ÄNN ATT DE RÅKAR LIGGA PÅ SAMMA SERVER... förståt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 CUTENEWS HAR HAR INGET MED DETTA SKRIPT ATT GÖRA ANNAT ÄNN ATT DE RÅKAR LIGGA PÅ SAMMA SERVER... förståt? Förstår när du skriver med gemener och vanlig text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 @R2D2: Dessutom behöver man ingen else-sats, echo "test"; kan lika gärna ligga direkt i if:en. Kan man också göra. Men då blir det ingen output om det blir nåt fel. Och det har jag aldrig gillat av nån anledning. Men det är vilket som. Verkar som att alexzander börjar skämmas nu. Orginalposten och adressen finns kvar i min förstapost iaf om nån är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Verkar som att alexzander börjar skämmas nu. Orginalposten och adressen finns kvar i min förstapost iaf om nån är intresserad. Haha, jovars. Ser ut så - skumt . Så börjar han med påhopp; stfu osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Kan man också göra. Men då blir det ingen output om det blir nåt fel. Och det har jag aldrig gillat av nån anledning. Men det är vilket som. Verkar som att alexzander börjar skämmas nu. Orginalposten och adressen finns kvar i min förstapost iaf om nån är intresserad. Jag orkade inte med era jefla kommentarer... mailade min kusin och fick reda på mitt fel jag gjorde... så det är fixat... och en en gång CUTENEWS HAR HAR INGET MED DETTA SKRIPT ATT GÖRA ANNAT ÄNN ATT DE RÅKAR LIGGA PÅ SAMMA SERVER... förståt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag orkade inte med era jefla kommentarer... mailade min kusin och fick reda på mitt fel jag gjorde... så det är fixat... och en en gång Så du säger att du har kodat det där? Måste man reagera som du gör när man får kommentarer emot sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag orkade inte med era jefla kommentarer... mailade min kusin och fick reda på mitt fel jag gjorde... så det är fixat... Då kanske du skulle ladda upp koden igen så vi får se vad som var fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Då kanske du skulle ladda upp koden igen så vi får se vad som var fel? Det var bara något skrivfel som jag inte såg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts