Simon_ume Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Är de bara jag som tycker att dom har gjort ett dåligt jobb på freeroaming?? Dom har ju tagit bort alla roliga ställen, massa bilar och lite annat! T.ex de går inte att få tag i en brandbil, polisvan och den större polisbilen (kommer inte på vad de är för bil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 d e en vauxhall/opel vectra å ja fett dligt att dom har tagit bort en massa skoj ställen, t.ex. sjukhuset å polisstationen, fett skoj d vore å gå in där å röja, å poliserna e fett tråkiga om man tar fram pistolen skjuter man poliserna i den bilen sen säger dom på polisradion att d kommer en till enhet om en min men d kommer aldrig nån åsså är man inte "efterlyst" längre, fett dåligt på free roaming behövs mycke jobb :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 (redigerad) Jag tycker det är skitsvårt att hitta i London. Det är ju omöjligt att veta var man är! Innan man krockar med Buckingham Palace eller liknande förstås...... Kartan hjälper ju lika mycket som en blind gubbe som ska visa vägen till optikern. En radar som i GTA-serien skulle vara välkommet. Håller med att det behövs mycket jobb på Free Roaming, men också på hela spelet. Redigerad 5 februari, 2003 av Hotring-Racer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag tycker det är skitsvårt att hitta i London. Det är ju omöjligt att veta var man är! Innan man krockar med Buckingham Palace eller liknande förstås...... Kartan hjälper ju lika mycket som en blind gubbe som ska visa vägen till optikern. En radar som i GTA-serien skulle vara välkommet. Håller med att det behövs mycket jobb på Free Roaming, men också på hela spelet. de ville ha det realistiskt så det blev ingen karta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 men ser affärerna o gatorna ut likadant över hela the getaway eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts