Alle090 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tja alla Gta:are.... Jag har idag klarat Gta Sanadreas Story Line och är mycket nöjd... :"> Men jag har nu problem med bilskolan.... :"> :'( Jag skulle vilja köpa garaget i SF (tror det är rätt stad)... Men jag har as mycket problem i bil skolan... :'( Några tips eller kan ni hjälpa mig??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vad exakt har du problem med? Hela bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Typ asså, vissa saker är helt omöjliga... (tycker jag) Jag har fått 100% på vissa men mer klarar jag inte :'( Har suttit i snart 2 timmar med bil skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vore bra om du skrev vilka det är du har problem med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vore bra om du skrev vilka det är du har problem med. Alla jag inte har 100% på kan jag inte.... jag kommer inte ihåg namnen på uppdragen... Ett uppdrag är att åka runt i en ring utan att nudda några koner under 40 sek (står det iallafall) men jag klarar det på 35-39 utan att nudda några koner... Och får ändå 89%.... Ett annat uppdrag är att åka på två hjul till en röd "stop point"... Jag klara det ibland men får ändå bara cas 73-94%..... ska jag ta upp några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Du har problem med Burn and Lap. Jag sökte. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...hl=Burn,and,Lap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Alla jag inte har 100% på kan jag inte.... jag kommer inte ihåg namnen på uppdragen... Ett uppdrag är att åka runt i en ring utan att nudda några koner under 40 sek (står det iallafall) men jag klarar det på 35-39 utan att nudda några koner... Och får ändå 89%.... Ett annat uppdrag är att åka på två hjul till en röd "stop point"... Jag klara det ibland men får ändå bara cas 73-94%..... ska jag ta upp några fler? Hur ska jag veta vilka du har problem med? Ändra kameravinkeln så blir det lättare, åtminstone på "Burn'n'Lap" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Hur ska jag veta vilka du har problem med? Ändra kameravinkeln så blir det lättare, åtminstone på "Burn'n'Lap" nej, mena inte att vara otrevlig men det känns bara så iriterande när man känner sig så när slutet och snart får garaget.... Det är bara det... ska fösöka att byta vinkel, men när jag har så att inte jag ser bilen blir jag alltid rätt att baken ska åka in i några koner... Håller på att tanka en sak från en kompis så jag kan inte spela just nu tyvärr Du har problem med Burn and Lap. Jag sökte. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...hl=Burn,and,Lap Och hur ska den där tropicen hjälpa mig Gtapimpfoolife.... det stod mest bara om vilka som hade klarat det och vilka uppdrag.... Och bara ett tips (byt kamera vinkel).....??? Redigerad 11 februari, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 nej, mena inte att vara otrevlig men det känns bara så iriterande när man känner sig så när slutet och snart får garaget.... Det är bara det... ska fösöka att byta vinkel, men när jag har så att inte jag ser bilen blir jag alltid rätt att baken ska åka in i några koner... Det tror jag inte heller, men ha alltid för vana att beskriva ditt problem så utförligt som möjligt. Byter du till vinkeln så du sitter "inne" i bilen så blir det lättare, mycket lättare. Du kan alltid träna och lära in var du har bilen. Fortsätt bara tills du klarar det, träning ger färdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det tror jag inte heller, men ha alltid för vana att beskriva ditt problem så utförligt som möjligt. Byter du till vinkeln så du sitter "inne" i bilen så blir det lättare, mycket lättare. Du kan alltid träna och lära in var du har bilen. Fortsätt bara tills du klarar det, träning ger färdighet. Jo ja, får väl öva då..... Sorry ännu en gång om du tog det otrevligt. jag är nog bara kanske trött.... hare gutt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jo ja, får väl öva då..... Sorry ännu en gång om du tog det otrevligt. jag är nog bara kanske trött.... hare gutt.... De får du göra, är nog den bästa lösningen. När jag ska klara av de sitter jag och nöter utan avbrott tills jag klarar det, det ena efter det andra. Jag tog det inte otrevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Och hur ska den där tropicen hjälpa mig Gtapimpfoolife.... det stod mest bara om vilka som hade klarat det och vilka uppdrag.... Och bara ett tips (byt kamera vinkel).....??? Ett exempel på att man ska söka. Tänk lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ett exempel på att man ska söka. Tänk lite. 2 saker... Du sökte åt mig och visst man hittar tropics men den du gav mig fanns inte så mycket hjälp... (för mig iallafall) + många gnäller om att man inte ska ta upp gamla tropcis onödan... och det kanske finns mer tips nu för tiden än då!! Så tänk efter lite själv!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Du kommer alltså inte ihåg vad jag skrev. Jag skiter i om den tråden inte gav dig någon hjälp. Den var ett exempel på att man kan söka. Och när man söker i gammla trådar så kan man med lite tur få sin hjälp. Eftersom andra har frågat förut, det har fungerat för mig bland annat. Och står det i reglerna att man inte får dra upp gammla trådar? Nej det gör ju inte det. Så länge det handlar om samma ämne så får man ju faktiskt göra det. Fast det beror ju lite på hur gammal tråden är också. Men annars kan jag tipsa dig om denna sida: http://www.gta-sanandreas.com/guides/drivingschool/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Du kommer alltså inte ihåg vad jag skrev. Jag skiter i om den tråden inte gav dig någon hjälp. Den var ett exempel på att man kan söka. Och när man söker i gammla trådar så kan man med lite tur få sin hjälp. Eftersom andra har frågat förut, det har fungerat för mig bland annat. Och står det i reglerna att man inte får dra upp gammla trådar? Nej det gör ju inte det. Så länge det handlar om samma ämne så får man ju faktiskt göra det. Fast det beror ju lite på hur gammal tråden är också. Men annars kan jag tipsa dig om denna sida: http://www.gta-sanandreas.com/guides/drivingschool/index.php Tack, det var sånt jag ville ha.... Ska prova så fort jag har fått igång Mitt Gta Sa.... Och jag sa inte att det stod i regelböckerna att det var förbjudet att återuppliva men ibland gnäller vissa om att man gör det..... Det var bara det jag sa! BTW: Du behöver inte vara så otrevlig! Redigerad 12 februari, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag är inte otrevlig, jag blir bara less på att snacka regler och söka. Den länken hittade jag på Google t.ex. Det fungerar liksom att söka överallt. Aja, pussar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts