dav89 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tjena, om ni vill spela gratis WoW så rekommenderar jag http://dirt.boniggy.com/ det är en av dom bästa privat servrarna som finns. Jag heter JainaPL där, och e human warrior lv 39. den som vill kan få spela på den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Om du ska spela WoW tycker jag det är bättre om du köper spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Finns en klistrad tråd. Är det en funserver? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ska testa Warik.net Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Är inte detta typ Warez eller så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Är inte detta typ Warez eller så? Inte riktigt. Du kan köpa eller låna(så som jag gjort) cd skivorna och göra ett account på de privata servrarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Emot Blizzards regler . Mod lås. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Emot Blizzards regler . Mod lås. Fuck Blizzard och deras regler! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Fuck Blizzard och deras regler! Wörd. Om jag ska betala 250 kr för 2 månader vill jag testa spelet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 ALL uppmuntring till warez är väl förbjudet på gtasajten? Det inkluderar även privatservrar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Wörd. Om jag ska betala 250 kr för 2 månader vill jag testa spelet! Finns trials på 10 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dav89 Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det står ingenting om server emulation i reglerna så jag trodde det var lagligt, men lås tråden om ni måste.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Fine, va en misslyckad idiot och spela på crackade servrar. Men uppmana inte andra till det. *FLÄSK* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts