T-Ryder Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Att jag är ganska säker på att mina föreldrar ko9mmer dö före mig =( Jag skulle inte klara av och leva ifall dom dog :'( Redigerad 12 februari, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jobbigt att känna så, Join the club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Att jag är ganska säker på att mina föreldrar ko9mmer dö före mig =( Jag skulle inte klara av och leva ifall dom dog :'( Det är så långt kvar, man ska inte tänka så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det är så långt kvar, man ska inte tänka så. Värst vad du var tidsoptimist. Kan ju hända när som helst. Precis som ändtarmgrejen. Huvva. Förlora en familjemedlem skulle sätta allt för många tankar i skallen; det skulle vara olidligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Min största rädsla: Cyprez hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Värst vad du var tidsoptimist. Kan ju hända när som helst. Precis som ändtarmgrejen. Huvva. Förlora en familjemedlem skulle sätta allt för många tankar i skallen; det skulle vara olidligt. Ah, så vi ska gå runt och tänka på dessa föga trevliga tankar hela tiden? Nejtack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Min största rädsla: Cyprez hjärna. Ännu värre: Cyprez hjärna på två ben med ett automatgevär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ännu värre: Cyprez hjärna på två ben med ett automatgevär. Värst: Cyprez hjärna på två ben med ett automatgevär med hans andekatt bredvid sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tänk er att ni pissar som vanligt i toan, helt kommer det en orm upp ur toan och biter av er kuken. Hur kul hade det varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tänk er att ni pissar som vanligt i toan, helt kommer det en orm upp ur toan och biter av er kuken. Hur kul hade det varit? Hahahaha! Jag fann det rätt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Är rädd för att bajsa hos andra människor, speciellt på bakfyllan. Därför har jag hållt mig i ca 5h nu. Jävlar vilken underbar tid jag har framför mig på min egna toa, brb. Redigerad 12 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tänk er att ni pissar som vanligt i toan, helt kommer det en orm upp ur toan och biter av er kuken. Hur kul hade det varit? Lite tragikomiskt hade det allt varit. "Men fy satan, vad fan har ormjävelskapet att göra i toaletthelvetet?" Nästan kul, men bara nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Är rädd för att bajsa hos andra människor, speciellt på bakfyllan. Därför har jag hållt mig i ca 5h nu. Jävlar vilken underbar tid jag har framför mig på min egna toa, brb. Hahahahahaha fyfan vad kul det lät. Hahahahah Jag skulle aldrig bajsa i skolan däremot, så jävla äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Är rädd för att bajsa hos andra människor, speciellt på bakfyllan. Därför har jag hållt mig i ca 5h nu. Jävlar vilken underbar tid jag har framför mig på min egna toa, brb. Jag trodde jag var ensam om att inte vilja bajsa hos andra. Ibland cyklar jag hem och går på toa och återvänder =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag brukade alltid bajsa hos en kompis vars namn är för fult att nämnas. Ungefär 65% av gångerna jag varit hemma hos han sket jag där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Håller med samtliga som redan har skrivit här. Annars är jag rädd för ett sär till tant som jobbar på en butik vid min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag trodde jag var ensam om att inte vilja bajsa hos andra. Ibland cyklar jag hem och går på toa och återvänder =) Nejdå, det är nästan vanligare än penisavund. Din vän är dämpningspapper. Oh yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag gillar inte spindlar. Men jag gillar massa andra grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nejdå, det är nästan vanligare än penisavund. Din vän är dämpningspapper. Oh yeah. Det är inte att jag tycker det är pinsamt, bara att det känns fel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag är också jävligt rädd för epidemier/pester som inte går att bota. Tänk er själva att nåt skit härjar världen över - folk dör ute på gatan, likhögar överallt, rädslan, stämmningen, osv. Värst av allt är att man själv och de man älskar kan bli smittade. Och vad gör man om det bara är några timmar mellan smittan och döden? När man åker till skolan är hela familjen frisk och när man kommer hem ligger dem döda. Jag är också rädd för att en nekrofil ska få tag i min kropp när jag dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts