Kebab Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vad är just du mest rädd för? Själv är jag något så inihelvete rädd för att halka på ett halt golv och bryta benet.. När jag tänker på hur det kan kännas så blir jag helt knäsvag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag är rädd för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag är rädd för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 all sorts svamp och gammla lärare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 *Bli lämnad helt ensam, utan någon att vända sig till. *Detta blir en ganska skämmig sak, ni vet strängen man har på snorren, om den skulle gå av.. (Men, det gör ju inte ont, men jag vet inte, haha!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Haha, detta kommer låta helt sjukt. Men jag tänker ibland på hur det skulle kännas att typ knäcka en pungkula med en nötknäppare... Fyfan vad ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 StellHell och att bli överkörd utav en båt HEMMA hos mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) *Detta blir en ganska skämmig sak, ni vet strängen man har på snorren, om den skulle gå av.. (Men, det gör ju inte ont, men jag vet inte, haha!) Det har jag också tänkt på. fyfan vad läskigt det skulle vara. Den är ju så öm Edit: eller vaddå inte så ont? kan den gå av? Redigerad 11 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det har jag också tänkt på. fyfan vad läskigt det skulle vara. Den är ju så öm Har gjort det en gång, minns att det inte gjorde något ont alls. Men endå, FYFAN. Haha, jag gråter nästan bara jag tänker på're. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Har gjort det en gång, minns att det inte gjorde något ont alls. Men endå, FYFAN. Haha, jag gråter nästan bara jag tänker på're. Men den läkte ihop igen..eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Men den läkte ihop igen..eller vad? Japp.. Tog bara 2-3 dagar tror jag. @EDIT: Den kan gå sönder om man tar i för hårt i t.ex Nummer 2 (rövva), eller typ runkar för hårt. ^^ Redigerad 11 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Att Half-Life 2: Episode 1 blir mer försenat, att Splinter Cell: Double Agent och att Gudfadern blir försenade igen. Hoppas inget av dom 3 sakerna händer. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Japp.. Tog bara 2-3 dagar tror jag. Ouch.. låter lite scäry, faktiskt. @ Slewme: det där med båten har jag haft en mardröm om en gång! det kom en stor jävla lyxkryssare i min trädgård och den jagade mig asalänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Vad jag vet så har jag inga direkta fobier. Däremot tror jag inte att jag skulle finna mig någonting vidare nöjsamt i att leva som uteliggare. Redigerad 11 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 *Bli lämnad helt ensam, utan någon att vända sig till. Jag kan komma så kan vi ha en "konversation".... Sjukhus, har varit där cirka 10 gånger och ska åka i april... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag kan komma så kan vi ha en "konversation".... Sjukhus, har varit där cirka 10 gånger och ska åka i april... Nu kom jag att tänka på att jag är lite skraj för katter ibland. iallafall såna som dampar och ska hålla på o riva en på fötterna hela tiden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Nu kom jag att tänka på att jag är lite skraj för katter ibland. iallafall såna som dampar och ska hålla på o riva en på fötterna hela tiden!! Jag får lust att hålla såna katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Att bli gammal. Att tänka att man är 30-40 år och har jobb och ens föräldrar är 60-80 år. Det är skrämmande att tänka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Är rädd för... Pappa långbenar (eller harkrankar) eller andra kryp me långa, äckliga ben... Mörkret, eller rättare sagt det som finns i det. Monster, spöken, sånt... Att vara ensam, för då kanske man blir anfallen av monster, spöken och sånt. Så, basically, odöda monster med långa, äckliga ben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Att förlora någon som man älskar. Redigerad 11 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts