jacke(goD) Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vet nån nå bra map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 ?????? hur menar du, varrå map?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Dessa är bra: http://ocram88.oc.funpic.de/index_all.php?emain=9 . Tyvärr finns det inga stora map mods än.. Jag håller på med en jätte stor och hoppas att någon "master mind" på GTAForums ska lista ut de problem som gör att man inte kan göra stora map mods undertiden som jag bygger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Fråga i request nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Du kan tanka ner en bra ö på grand tani island den ersätter hela gta san andreas själv tycker jag att den är väldigt bra,finns även lite uppdrag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Du kan tanka ner en bra ö på grand tani island den ersätter hela gta san andreas själv tycker jag att den är väldigt bra,finns även lite uppdrag med. Var kan jag annars tanka den ifrån? GTAgarage's länk funkar inte, och den andra är på tyska och kräver registrering, jag vill gärna veta vad det står när jag reggar mig någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Var kan jag annars tanka den ifrån? GTAgarage's länk funkar inte, och den andra är på tyska och kräver registrering, jag vill gärna veta vad det står när jag reggar mig någonstans. Om nu inte gtagarages länk fungerar så är det här du registrerar dig för att få ladda ner gti island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts