ante the man Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 var finns sea sparrow jag har 80hp och jag kommer inte förbi death row måste man va längre för att ha den där, det ståt nåt om coke´s baron mansion vad e det för nåt hjälp mig snabbt ,har velat ha den asa länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 den står bakom vercetti estate (diaz gamla hus), mellan två pooler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 har man inte gjort death row har man ju inte diaz hus så du får man nog inte hellikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jo men den är där ändå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 när och hur får man den helikoptern ? har bara en massa vanliga helikoptrar det är väl okey det med, men man vill ju ha lite andra modeller, vill även veta hur man får en helikopter med vapen så man kan skjuta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 sea sparrow kan skjuta. man behöver 80hp för att kunna hitta den som ante sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobby Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag åkte runt med en maverick och jag såg en sea sparrow (det kan ha varit en sparrow) men jag är 75 % säker på att det var en sea sparrow. Det var på ett tak vid bron till starfish island eller npgot sånd där. Här finns karta av helikoptrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts