Rammstein Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Jag undrar hur man gör för att lägga till en mod i SA (PC)?? jag hart laddat ner massor med "textures" till olika fordon. Vill gärna ha in dom i spelet. Står ingen stans hur man gör. Infoga inga onödiga bilder efter varje inlägg. Segar bara ner forumet extra. /A.A Redigerad 12 februari, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag undrar hur man gör för att lägga till en mod i SA (PC)?? jag hart laddat ner massor med "textures" till olika fordon. Vill gärna ha in dom i spelet. Står ingen stans hur man gör. Jo det gör det. Det miljontals med sådana trådar. SÖK!!! Ps. Ladda ner IMG Tool 2 Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) "Så här installerar du ett fordon" klistrad i denna forum-del. Enda skillnaden är att man ska andvända 2.0 till SA. Redigerad 11 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 "Så här installerar du ett fordon" klistrad i denna forum-del. Enda skillnaden är att man ska andvända 2.0 till SA. Tänkte att jag skulle vara snäll och skriva att man var tvungen att använda V2.0 för SA i den klistrade tråden. Meen som dom flesta vet blev mitt konto hackat under natten/morgonen och då har dom gått in och ändrat i den klistrade tråden och tagit bort allt. Åhh vad lack jag blir. Ingen som har guiden sparad på sin dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Ingen av dom filerna jag har laddat ner är av typen GTA IMG Archive (*.img). Hur gör jag då??? det är den enda typ av fil jag kan öppna enligt programmet... Infoga inga onödiga bilder efter varje inlägg. Segar bara ner forumet extra. /A.A Redigerad 12 februari, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Du ska öppna gta3.img(om det är ett forson etc) eller player.img (om det är något till gubben) som ligger in din gta san andreas / models mapp. Sen ersätter du filen/filerna i med dom du laddade ner. Hoppas du blev lite klokare iallafall. Redigerad 11 februari, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Och glöm inte att göra backup på filer du byter ut!! -[Markera det du ska byta ut och välj extrakt sedan kan du replacea med den nya filen] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Bättre att ta bort och lägga till den nya filen istället. Ta också rebuild archive för att spelet inte ska krascha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Tack för hjälpen så mkt. Hur erasättter man olika fordon med andra, är det på samma sätt eller är det med ett annat program kanske??? Infoga inga onödiga bilder efter varje inlägg. Segar bara ner forumet extra. /A.A Redigerad 12 februari, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 På samma sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Vad ska man göra med .DFF filen som följer med i Zip-filensom man har laddat ner?? Infoga inga onödiga bilder efter varje inlägg. Segar bara ner forumet extra. /A.A Redigerad 12 februari, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Vad ska man göra med .DFF filen som följer med i Zip-filensom man har laddat ner?? Byta den mot motsvarig DFF Du laddar ner en bil så kommer Greenwood.txd och Greenwood.dff Txd = Texturerna Dff = Modellen off-topic: Varför laddar du upp en Onödig bild efter varje post? Redigerad 12 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts