Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Nu är det såhär, att jag har köpt en ny dator från blocket.se, och den funkade perfekt hos snubben jag köpte den av. Men när jag kom hem och kopplade in den så startade hela alltet men skärmen hamnar i nåt jävla vänteläge. Får ingen bild. Har testat med 2 andra skärmar men det funkar ändå inte. Han jag köpte den av tror att det kan vara grafikkortet eller ram minnet som "glidit ur" under bilfärden. Eftersom att jag inte är en datorexpert så vill jag inte vara i datorn och pilla. Är det grafikkortet/ram minnet som sitter lite konstigt eller är det fel på hela skiten? Ska be brorsan komma nån dag och hjälpa mig, men jag vill veta vad ni tror felet är. Tack på förhand EDIT: Ojdå, fanns visst en officiell datorhjälpstråd ^^, lås den här tack Redigerad 11 februari, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts