Jump to content

Utredning om Lether face

skuurt
 Share

Recommended Posts

Hej hej. Förlåt att jag drar upp en sån här gammal tråd men tyckte det var lite onödigt att starta en ny topic. För det första är det ej bekräftat att Leatherface inte finns. Å för de andra va ja å min kompis uppe på sågverket för nån dag sen. Plötsligt när klockan typ va 04.00 i spelet så hörde vi en grej. Typ ett morrande. Sen efter det vibrerade dosan. Det var ingen åska eller nåt sånt. Och det är inget fel på dosan. Jag spelade på xbox då och undrar om nån annan har hört detta ?Både min kompis och ja hörde det. Så det borde ju inte va inbillnig :rolleyes: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hej hej. Förlåt att jag drar upp en sån här gammal tråd men tyckte det var lite onödigt att starta en ny topic. För det första är det ej bekräftat att Leatherface inte finns. Å för de andra va ja å min kompis uppe på sågverket för nån dag sen. Plötsligt när klockan typ va 04.00 i spelet så hörde vi en grej. Typ ett morrande. Sen efter det vibrerade dosan. Det var ingen åska eller nåt sånt. Och det är inget fel på dosan. Jag spelade på xbox då och undrar om nån annan har hört detta ?Både min kompis och ja hörde det. Så det borde ju inte va inbillnig :o .

Hej på dig! :rolleyes:

Undvik att dra upp gamla och okända trådar som denna. Du lär inte få mycket uppmärksamhet här.

Pröva att skriva i den väldigt kända och mäktiga tråden Myter & Påskägg. Där lär folk se ditt inlägg.

Tack för mig! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är sant att det inte är bevisat att Lether face inte finns, inte heller att jag inte kan stå framför ett tåg och stopa det med bara händerna. Det är bara en väldigt trovärig gissning.

som den käre -NightHawk- sa så försök att undvika att dra upp sådana här trådar om du inte har bevis för ditt påstående. Folk har disekerat spelet på jakt efter LF ett antal ggr och lär inte göra om det i första taget.

Välkommen till forumet och jag hoppas att du kommer att trivas här.

/Vice

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså omg. Den här personen har ju fan klart planerat hela videon. Han springer runt i farmen några varv och tar en motorsåg och springer några till och smyger lite. Sen så poppar Leatherface upp helt naken med en mask och försöker hugga ner CJ. Asså ironiskt!

ÅH! vart finns den filmen? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har knappast licensrätt att ha med en filmkaraktär som Leatherface, och de skulle nog inte vilja det heller. Det är otroligt att naiva spelare fortfarande letar efter honom, när alla smarta, logiska människor informerat de otaliga gånger att det bara är fake.

Smarta o logliska...... :ermm::lol: neeeee :)

Snarare: tråkiga Gammla gubbar som inte tycker att det är kul fantisera ; )

Tänk dig spänningen när du har letat i 5 timmar mitt i natten o sen så krachar ett plan i skallen på en..... :wub: (man skiter ner sej) :)

Redigerad av Tha Orpanitsh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Under nått halv år har det kått rykten om att en sk Lether face(?) Aka piggy skulle springa runt i skogen.

90% av alla spelare säger att det är fejk men jag har hittat lite info på andra sidor.

Fursta av allt skulle jag vilja tacka Cyper(från fuska.se) för filmen.

TRYCK HÄR ! ! !

Det är från PS2 så det kan vara litte dålig qvalitet.

Så nu kanske ni undrar om alla ljuger,dom som te x säger att dom har sett zobies,dom kanske finns??

Det är bara att söka,söka å söka MEEER..

det finns så mycket oupptäckt i SA....

LF ska ju föreställa Ed Gein litte info om han

HÄR

Jaja det var allt från idag..

Har inte ens något minne av att jag lagt upp det där. Aja, ska ladda ner filmen och se vad det är. :)

EDIT: En modd på PC och inspelat me digitalkamera på PC. >_> Förresten, gammal tråd såg jag nyss.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor