Jump to content

Utredning om Lether face

skuurt
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Under nått halv år har det kått rykten om att en sk Lether face(?) Aka piggy skulle springa runt i skogen.

90% av alla spelare säger att det är fejk men jag har hittat lite info på andra sidor.

Fursta av allt skulle jag vilja tacka Cyper(från fuska.se) för filmen.

TRYCK HÄR ! ! !

Det är från PS2 så det kan vara litte dålig qvalitet.

Så nu kanske ni undrar om alla ljuger,dom som te x säger att dom har sett zobies,dom kanske finns??

Det är bara att söka,söka å söka MEEER..

det finns så mycket oupptäckt i SA....

LF ska ju föreställa Ed Gein litte info om han 

HÄR

Jaja det var allt från idag..

Vid närmare titt så tror jag nu att filmen är fake. Man ser dator skärmen.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, det har skulle ju kunna vara riktigt spännande om det nu inte var bekräftat sen längesen att inte Leatherface finns med, och japp, Rockstar höll det undan i början om han fanns eller inte men dom har sagt i en intervju med någon snubbe att han inte finns och att det bara var ett PR-jippo.

Och det finns ingenting oupptäckt i San Andreas kvar längre, det har funnits i över ett år och det är nog på tiden att ni släpper Leatherface osv. tills nästa GTA kommer ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs den igen då.

Hmm, Cortez.

Det är väll bara ta och ändra i gta3.img filen, bränna ut och köra på ett chipat Xbox, ps2?

Det finns ju buskverisoner till ps2 och xbox så det är klart det går.

Är den inte inkodad i nån större fil? Tänkte så att mappsystemet inte är likadant till PS2. Har inte utforskat PS2 skivan, bara spelat med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men LOL! ^_^

Man ser ju att det är först en TV koppad till datorn, sen när ni tyckte att det var för dålig bild så bytte ni till en dataskärm... "Avstängningsknappen" syns ju hur bra som helst! För jag tror inte det finns så många svarta TV:apparater med en liten "avstängningsknapp" mitt på... F-E-J-K.. Och "Lether-Face" är ju den där puckelryggade gubben på landet men en texturmodd!!! Och så var det väl bara en main.scm-ändring... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men LOL! :(

Man ser ju att det är först en TV koppad till datorn, sen när ni tyckte att det var för dålig bild så bytte ni till en dataskärm... "Avstängningsknappen" syns ju hur bra som helst! För jag tror inte det finns så många svarta TV:apparater med en liten "avstängningsknapp" mitt på... F-E-J-K.. Och "Lether-Face" är ju den där puckelryggade gubben på landet men en texturmodd!!! Och så var det väl bara en main.scm-ändring... :P

Percy heter han. Han går med bar överkropp och ett trå I käften. Sen har han ett snöre som skärp. Snackades om att han man kunde höra hans sperma droppa vid bryggan I Palomino Creek.

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor