Kebab Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) det finns så mycket oupptäckt i SA.... Ehm.. nej. inte nu för tiden. Tips: läs den här tråden http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=35589&hl=myter /das besserwisser Men välkommen till forumet Redigerad 11 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Har reda läst den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Har reda läst den Läs den igen då. Hmm, Cortez. Det är väll bara ta och ändra i gta3.img filen, bränna ut och köra på ett chipat Xbox, ps2? Det finns ju buskverisoner till ps2 och xbox så det är klart det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Under nått halv år har det kått rykten om att en sk Lether face(?) Aka piggy skulle springa runt i skogen. 90% av alla spelare säger att det är fejk men jag har hittat lite info på andra sidor. Fursta av allt skulle jag vilja tacka Cyper(från fuska.se) för filmen. TRYCK HÄR ! ! ! Det är från PS2 så det kan vara litte dålig qvalitet. Så nu kanske ni undrar om alla ljuger,dom som te x säger att dom har sett zobies,dom kanske finns?? Det är bara att söka,söka å söka MEEER.. det finns så mycket oupptäckt i SA.... LF ska ju föreställa Ed Gein litte info om han HÄR Jaja det var allt från idag.. Vid närmare titt så tror jag nu att filmen är fake. Man ser dator skärmen. Redigerad 11 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Japp, det har skulle ju kunna vara riktigt spännande om det nu inte var bekräftat sen längesen att inte Leatherface finns med, och japp, Rockstar höll det undan i början om han fanns eller inte men dom har sagt i en intervju med någon snubbe att han inte finns och att det bara var ett PR-jippo. Och det finns ingenting oupptäckt i San Andreas kvar längre, det har funnits i över ett år och det är nog på tiden att ni släpper Leatherface osv. tills nästa GTA kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Joo att det finns optäckta saker e jag säker på te x som för nån väcka sen när dom hitta teleporterna i mount chillad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Joo att det finns optäckta saker e jag säker på te x som för nån väcka sen när dom hitta teleporterna i mount chillad Det finns väl inga teleportrar i mount chillad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det finns väl inga teleportrar i mount chillad? . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36751&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Läs den igen då. Hmm, Cortez. Det är väll bara ta och ändra i gta3.img filen, bränna ut och köra på ett chipat Xbox, ps2? Det finns ju buskverisoner till ps2 och xbox så det är klart det går. Är den inte inkodad i nån större fil? Tänkte så att mappsystemet inte är likadant till PS2. Har inte utforskat PS2 skivan, bara spelat med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Joo att det finns optäckta saker e jag säker på te x som för nån väcka sen när dom hitta teleporterna i mount chillad Det är väl antagligen bara en bugg, buggar finns. Ser du inte skillnaden mellan Leatherface och buggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Men LOL! Man ser ju att det är först en TV koppad till datorn, sen när ni tyckte att det var för dålig bild så bytte ni till en dataskärm... "Avstängningsknappen" syns ju hur bra som helst! För jag tror inte det finns så många svarta TV:apparater med en liten "avstängningsknapp" mitt på... F-E-J-K.. Och "Lether-Face" är ju den där puckelryggade gubben på landet men en texturmodd!!! Och så var det väl bara en main.scm-ändring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Men LOL! Man ser ju att det är först en TV koppad till datorn, sen när ni tyckte att det var för dålig bild så bytte ni till en dataskärm... "Avstängningsknappen" syns ju hur bra som helst! För jag tror inte det finns så många svarta TV:apparater med en liten "avstängningsknapp" mitt på... F-E-J-K.. Och "Lether-Face" är ju den där puckelryggade gubben på landet men en texturmodd!!! Och så var det väl bara en main.scm-ändring... Percy heter han. Han går med bar överkropp och ett trå I käften. Sen har han ett snöre som skärp. Snackades om att han man kunde höra hans sperma droppa vid bryggan I Palomino Creek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Percy heter han. Han går med bar överkropp och ett trå I käften. Sen har han ett snöre som skärp. Snackades om att han man kunde höra hans sperma droppa vid bryggan I Palomino Creek. Men allvarligt... så finns han inte... Fast kan ju alltid vara min morfar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Men allvarligt... så finns han inte... Fast kan ju alltid vara min morfar... Gick mycket lögner om den fotgängen, ja. Och han finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Gick mycket lögner om den fotgängen, ja. Och han finns. Menade iof leatherface... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Menade iof leatherface... Varför quotade du det jag skrev då? Smilis unge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Varför quotade du det jag skrev då? Smilis unge. För att jag aldrig hört något om någon fotgängares sperma i palomino creek k, on-topic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men det skulle ju vart snuskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men det skulle ju vart snuskigt Och du menar att GTA är helt fritt från snusk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag smyger mig in i er konversation med en liten fråga: Hur moddar man PS2:an? Förresten spelar han inte på en TV utan på en dator. Skärmen é ju för fan vit och ganska liten jämfört med en TV-apparat. + det någon sa' att man hör tangenttryckningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts