skuurt Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Under nått halv år har det kått rykten om att en sk Lether face(?) Aka piggy skulle springa runt i skogen. 90% av alla spelare säger att det är fejk men jag har hittat lite info på andra sidor. Fursta av allt skulle jag vilja tacka Cyper(från fuska.se) för filmen. TRYCK HÄR ! ! ! Det är från PS2 så det kan vara litte dålig qvalitet. Så nu kanske ni undrar om alla ljuger,dom som te x säger att dom har sett zobies,dom kanske finns?? Det är bara att söka,söka å söka MEEER.. det finns så mycket oupptäckt i SA.... LF ska ju föreställa Ed Gein litte info om han HÄR Jaja det var allt från idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Det är en myt kan inte se nånting! EDIT : Man kan ju va 2 player dom kanske har åkt dit och tagit var sin motosåg. Och sen gjort så att det ser ut som på riktigt vem vet. HITTADE EN BILD! Redigerad 11 februari, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Hörrudu skuurt. Om det skulle vara så att R* hade lagt in Leatherface i spelet. Varför tror du dom hade gjort det? Redigerad 11 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 De har knappast licensrätt att ha med en filmkaraktär som Leatherface, och de skulle nog inte vilja det heller. Det är otroligt att naiva spelare fortfarande letar efter honom, när alla smarta, logiska människor informerat de otaliga gånger att det bara är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Hmm, väldigt lustigt att, när dom ser och blir jagad av honom, så visar dom aldrig hur mkt liv osv, så det kunde lika gärna varit multi player. När det är bra kvalite på filmen allså. Redigerad 11 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tror du dom hade licens rätt att döpa ett uppdrag till cop land i VC? Ni får tro vad ni vill fast jag tror på att han finns till 50%! för att kan man vara en kille med hockey mask på 2player`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Under nått halv år har det kått rykten om att en sk Lether face(?) Aka piggy skulle springa runt i skogen. 90% av alla spelare säger att det är fejk men jag har hittat lite info på andra sidor. Fursta av allt skulle jag vilja tacka Cyper(från fuska.se) för filmen. TRYCK HÄR ! ! ! Det är från PS2 så det kan vara litte dålig qvalitet. Så nu kanske ni undrar om alla ljuger,dom som te x säger att dom har sett zobies,dom kanske finns?? Det är bara att söka,söka å söka MEEER.. det finns så mycket oupptäckt i SA.... LF ska ju föreställa Ed Gein litte info om han HÄR Jaja det var allt från idag.. Men ååå det e ju den ryska jävla modden, det e main.scm och en textur mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Men ååå det e ju den ryska jävla modden, det e main.scm och en textur mod!!! På PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Man kan moda PS2 ja. Xbox med, inte så jävla svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 På PS2? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Vem säger att det är till Ps2??? Dom kan ju ha kopplat in sin PC till Tv.... För jag ser ingen Ps2 (han skakar ju ibland så man ser hela Tv bordet) Och man hör tangentbords tryck ibland!!! Och som alla vet är det väldigt extremt lätt för dom som kan att modda eller så har dom kört online... Edit: Do.c när jag ser filmen igen nu så tycker jag att jag ser en Gul ring som Xbox har.... :"> Redigerad 11 februari, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hur som helst är det en mod och bara skitsnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Tror du dom hade licens rätt att döpa ett uppdrag till cop land i VC? Ni får tro vad ni vill fast jag tror på att han finns till 50%! för att kan man vara en kille med hockey mask på 2player`? Du vi snackar SA. Och Cop Land är bara ett namn, från vadå? En film? Oh my god, regissören blir nog rasande. Tro vad du vill, men till och med lögnare borde anta att han faktiskt inte finns längre. Och han har inte funnits i spelet heller. Redigerad 11 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Man kan moda PS2 ja. Xbox med, inte så jävla svårt Skriv gärna en guide. Jag har hört och läst om samma sak. Du får gärna skriva en guide hur man moddar ett SA på PS2 eftersom du vet. Den skulle nog uppskattas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Har inte R* själva sagt att det inte finns varken nån Leatherface eller Bigfoot. Har för mig det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Har inte R* själva sagt att det inte finns varken nån Leatherface eller Bigfoot. Har för mig det iaf. Nej, eftersom ryktet ger höjda försäljningssiffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Men ååå det e ju den ryska jävla modden, det e main.scm och en textur mod!!! VART KAN MAN HITTA DEN MODDEN!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Nej, eftersom ryktet ger höjda försäljningssiffror. Jo men var det inte så att dom sa att dom inte ville säga det i början efter som det var bra reklam men nu för nån månader sen har ja för mig att ja såg nåt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jo men var det inte så att dom sa att dom inte ville säga det i början efter som det var bra reklam men nu för nån månader sen har ja för mig att ja såg nåt om det. Jag vet bara att de inte vill säga något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Asså omg. Den här personen har ju fan klart planerat hela videon. Han springer runt i farmen några varv och tar en motorsåg och springer några till och smyger lite. Sen så poppar Leatherface upp helt naken med en mask och försöker hugga ner CJ. Asså ironiskt! Redigerad 11 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts