Guest markus15 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Finns det något ritar-program eller ett plugin eller varför inte ett filter till något ritar-program (helst till photoshop) som kan öppna Need For Speed Most Wanted bin filer? Jag har sökt på google som bara attan men har inte hittat något resultat . Jag skall konvertera lite bilar därifrån till gta san andreas jag har fått in några modeller i zmodeler 2 och det skulle vara lite snyggt med texturer på dem också . skulle vara snällt om någon kunde svara på min fråga :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Woops.. Varnade innan jag hade läst texten helt.. My bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Texturerna kan du nog hitta program för på någon nfs sida. Redigerad 10 februari, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Jag har filter till Z modeler 2 men det är väldigt hårdkodat, väldigt, har testat själv men får inte upp texturerna. skicka ett Pm så får du det. Redigerad 10 februari, 2006 av Audipower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag har filter till Z modeler 2 men det är väldigt hårdkodat, väldigt, har testat själv men får inte upp texturerna. skicka ett Pm så får du det. Jag har filtret till zmodeler 2 så att man kan öppna modellerna,men jag behöver någonting som man kan öppna texturerna med och dom är i bin format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Säg till när du vet hur du ska göra....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Och vad har detta med GTA modding o göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Och vad har detta med GTA modding o göra?? Konvertera bilar ifrån nfs most wanted till san andreas kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Konvertera bilar ifrån nfs most wanted till san andreas kanske. Aha sry läste inte allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Aha sry läste inte allt Det är inte många som gör det här tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts