biafra_92 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Jo så här är det..Idag så bestämde jag mig för att installera GTA3 igen..det gick helt och..Men när jag var på ett uppdrag så buggade sig spelet..Någon som kan "självmords-fusk" eller något..Jag vet att man inte ska fuska..Men jag har inte sparat på länge Redigerad 10 februari, 2006 av biafra_92 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 http://gtasajten.com/gta3/fusk.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maddoc Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jo så här är det..Idag så bestämde jag mig för att installera GTA3 igen..det gick helt och..Men när jag var på ett uppdrag så buggade sig spelet..Någon som kan "självmords-fusk" eller något..Jag vet att man inte ska fuska..Men jag har inte sparat på länge Var e filmen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Var e filmen? Den var på 250mb =(..Nån som vet var jag kan lägga upp den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Den var på 250mb =(..Nån som vet var jag kan lägga upp den? Filefront Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wiiezard Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Skriv in gunsgunsguns välj raketgevär, handgranat elle rmlotov cocktail och ta livet av dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Skriv in gunsgunsguns välj raketgevär, handgranat elle rmlotov cocktail och ta livet av dig. Så du tror fortfarande att han sitter fast där efter ett nästan ett år och allt? Undvik att skriva i gammla trådar så e du snäll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nästan ett år...? Tråden skapades i Januari i år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Nästan ett år...? Tråden skapades i Januari i år. Längre än ett halvår då, men du borde iaf förstå poängen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Låser för att undvika missförstånd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts