MR_Lene Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hade visst de jag med^^ Inte lagt märke till de förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Fan hela gtasajten har käk-sjukan. Min kompis Jepser har så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ska gå och göra vaxpropps skit och sen spruta med en sak i örat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag har inget sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ser ni mönstret? Alla här är datornördar, vad gör en datornörd? Jo vid sitter vid datorn. 96% av alla här lyssnar förmodligen på musik - ibland lite för högt kanske? Där har ni svaret på gåtan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ser ni mönstret? Alla här är datornördar, vad gör en datornörd? Jo vid sitter vid datorn. 96% av alla här lyssnar förmodligen på musik - ibland lite för högt kanske? Där har ni svaret på gåtan. Därför knakar käken. ORLY? Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När man gäspar öppnas väl locket till örontrumman (eller vad den nu hette) sådär så det låter? Annars, knaster?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Därför knakar käken. ORLY? Haha! JA!! Man sjunger ju med också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 JA!! Man sjunger ju med också Haha, så mycket som jag vrålar borde min mun ha lossnat. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hjälp? Jag känner mig utanför. Varför har alla knaster i öronen utan jag? Begriper inte vad ni pratar om. Enda gången jag får knaster i öronen är när jag har vatten däri, och med ett par skutt på ett ben brukar det gå över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 NÄr jag öppnar käken å gapar låter de typ brusar eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hjälp? Jag känner mig utanför. Varför har alla knaster i öronen utan jag? Begriper inte vad ni pratar om. Enda gången jag får knaster i öronen är när jag har vatten däri, och med ett par skutt på ett ben brukar det gå över. Knaster i örat är ingenting man vill ha. Har någon av er här ens testat att tryckutjämna och kolla om det blir bättre ? Annars kan det som sagt vara en vanlig vaxpropp, de är helt normala att få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Troligen trummhinnan som böjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det knastar i mitt öra med när jag jäspar eller håller för näsan och tryckutjämnar. Har haft det i ett halvår nu men ska till läkaren i veckan och kolla vad det är. Ibland kan det vara skitjobbigt och ibland tänker jag inte alls på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Så har jag haft det så länge jag kan minnas! Det har jag med men jag har vant mig nu. Edit: Det produceras väldigt mycket vax i mina öron. Det kan vara därför. Redigerad 10 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hade visst de jag med^^ Inte lagt märke till de förut. Samma här... samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Joo, det har jag ibland också... men det kommet & går... inget som jag bryr mig om längre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hade visst de jag med^^ Inte lagt märke till de förut. Samma here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Därför knakar käken. ORLY? Haha! Utslitna käkleder annars. Det man kan göra för att få bort det är att träna upp käkmusklerna. Fråga mig inte hur. Men så jag fick bort det (99% av det iaf) var att käka massa hårda saker så man får anstränga käken som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag hör ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts