.:Gurkan:. Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det började för precis för en vecka sedan. När jag sväljer eller gäspar eller fake gäspar så hörs ett knäpp eller knaster. Det är skit jobbigt. Om jag låter bli att gäspa/sväljer ett tag, låter knastret mindre och mindre och om jag gäspar/sväljer hela tiden så låter det mer. Har ni någon aning om vad det är? Och nej det är inget krypp i mitt öra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Låter som du har lock i örat.. har alltid lock i örat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När ja gäspar får ja lock i öronen när ja gäspat klart försvinner det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det började för precis för en vecka sedan. När jag sväljer eller gäspar eller fake gäspar så hörs ett knäpp eller knaster. Det är skit jobbigt. Om jag låter bli att gäspa/sväljer ett tag, låter knastret mindre och mindre och om jag gäspar/sväljer hela tiden så låter det mer. Har ni någon aning om vad det är? Och nej det är inget krypp i mitt öra Dagen efter jag fått vatten i örat efter att ha bada eller dushat utan att få ut det så har det blivigt så. Det har dock gått över efter någon dag, men det kan ju vara intressant att veta, menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Dagen efter jag fått vatten i örat efter att ha bada eller dushat utan att få ut det så har det blivigt så. Det har dock gått över efter någon dag, men det kan ju vara intressant att veta, menar jag Jo, då vet jag nog vad det är, jag har nog vax bakom trumhinnan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Har haft så sedan jag var litet barn, dock bara när jag sväljer - har vant mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Har haft så sedan jag var litet barn, dock bara när jag sväljer - har vant mig nu. Har kollat runt över internet och hittat en lösning: Vaxlösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Har kollat runt över internet och hittat en lösning: Vaxlösning Jag vet inte, doktorer har inte sett något "strange" med mina öron varken på utsidan eller insidan. Så jag skiter it Redigerad 10 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Så har jag haft det så länge jag kan minnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag vet inte, doktorer har inte sett något "strange" med mina öron varken på utsidan eller insidan. Så jag skiter it Tycker du inte att det är extremt irrenterande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Knaster?.. Humm.. När jag gäspar så brukar jag också höra det.. För mig är det iaf muskler.. Kan spänna när jag vill och då gör jag typ inget. Minns nu inte rikigt från idrotten, med det man hör är musklerna som spänner sig / slappnar av.. typ.. Kan inte förklara Samma sak som att man spänner sin näve och lägger den imot örat.. Då kan man höra ett svagt brus.. Nu vet jag inte om det är samma ljud du hör, med så är det iaf för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Samma sak för mig. Fick det för några månader sen. Knastrar till I örat om jag gäspar eller sväljer. Varför? Edit: har kollat och jag har inte vax. Redigerad 10 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Har också haft så så länge jag kan minnas, tänker ej på det. knastrar även när jag öppnar käken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Har också haft så så länge jag kan minnas, tänker ej på det. knastrar även när jag öppnar käken När du öppnar käken, låter det typ "klick"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När du öppnar käken, låter det typ "klick"? Jag hör det väldigt tyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Kanske öroninflamation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag hör det väldigt tyst! Mitt hörs skithögt. Eller, högt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När du öppnar käken, låter det typ "klick"? Ja ibland bara klick, just nu 4-5 klick på rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ja ibland bara klick, just nu 4-5 klick på rad Har så jag med, skitstörig när man äter. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag har också så.. exakt.. haft så i typ 2 månader nu, vant mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts