diarrehampus Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 En kompis till mig undrar hur man trycker så man kan köra hydran frammåt istället för att bara sväva upp och ner? Det är till dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Man trycker på 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Man trycker på 8. Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Bra Glömm inte ta upp landningsstället! Det gör du genom att hålla in 2! OBS! Inte på numpaden utan på vänstra sidan av tangetbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 En kompis till mig undrar hur man trycker så man kan köra hydran frammåt istället för att bara sväva upp och ner? Det är till dator Hihi, så brukar jag också kallat när jag ställer pinsamma frågor och vill undvika en allvarlig idiot-stämpel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Men, varför ska man ta upp landningsstället? Det går ju att flyga med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Om du visste skulle inte du behöva fråga här. Alltså visste inte du heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Men, varför ska man ta upp landningsstället? Det går ju att flyga med det... Har du inte märkt att man flyger 10x söligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 En kompis till mig undrar hur man trycker så man kan köra hydran frammåt istället för att bara sväva upp och ner? Det är till dator Säg det till honom, istället för att fråga här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts