Tweak Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tyvärr, så hade jag INTE haft det där i skolan, utan tog det bara på "rak hand". Men en sak jag vet, är att det finns en massa olika "Valentins", han kanske var en anka som sa "VALENTIN, MÖP MÖP". Nu var det så att jag läste någonstans att han var en kung, som tog med sig sin fru, a.k.a Valentin på en dans, och köpte saker till denna dam, och alla män såg i sin tur, hur glad flickvännen var. Därmed började vi köpa grejor till varandra. @Affärerna: Jovisst, dom kanske har blåst upp det. Men dom måste kunna tjäna pengar dom med, tro mig, jag vet. Det finns fler människor som vill visa att man gillar någon, men du kanske hellre köper lite extra RAM till datorn? Som sagt, det finns flera olika Valentin-historier, den du hört, har nog läraren sagt till dig... Nej du, ingen ram här. Ja vet faktiskt inte vad ram-minne är till för ens, plus att datorn jag sitter på tillhör hela familjen så jag har inte ens nån egen dator. Som jag skrev innan ska jag köpa en ros till en tjej, som jag tycker om Och dina simpla försök till att få mig att verka vara en datornörd är bara löjliga, jag kan inte ett skit om datorer. Läs bara mitt senaste inlägg i Datorhjälpstråden, plus att det senaste spelet jag spelade var GTA 3. Har inga andra spel installerade på datorn ens. Jag är nog bland de minst "datornördiga" på detta forum, hoppas jag i alla fall. Att ta saker på "rak hand" och använda som fakta, som visar sig vara felaktig (jo, det är den), är inte särskilt smart. Och att affärerna måste tjäna pengar vet väl jag också, så ja, jag tror dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Nej du, ingen ram här. Ja vet faktiskt inte vad ram-minne är till för ens, plus att datorn jag sitter på tillhör hela familjen så jag har inte ens nån egen dator. Som jag skrev innan ska jag köpa en ros till en tjej, som jag tycker om Och dina simpla försök till att få mig att verka vara en datornörd är bara löjliga, jag kan inte ett skit om datorer. Läs bara mitt senaste inlägg i Datorhjälpstråden, plus att det senaste spelet jag spelade var GTA 3. Har inga andra spel installerade på datorn ens. Jag är nog bland de minst "datornördiga" på detta forum, hoppas jag i alla fall. Att ta saker på "rak hand" och använda som fakta, som visar sig vara felaktig (jo, det är den), är inte särskilt smart. Och att affärerna måste tjäna pengar vet väl jag också, så ja, jag tror dig.. Okej, n1. Nice, ok. Okej, köp en röd då, om du gillar henne, röd beytder kärlek... Might be, och nej, jag orkar inte läsa din post. Okelidoki. Japp, vilken respekt. ^^ Kanske inte är så jävligt smart, men som jag sa, så finns det olika Valentin historier. Okej, bra. Klaga inte då...? Dom behöver pengar för att kunna köpa hem mjölken så du kan dricka oboy till frukost. (Du svarade aldrig på det där med flera valentins, insåg du att båda hade rätt, eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Svarar på det du skrev sist först: Nej glömde bara svara på det Din historia är faktiskt fel, detta är tagt från wikipedia: "On the evening before St. Valentine was to be martyred for being a Christian, he passed a love note to his jailer's daughter which read, "From Your Valentine." Så det som jag sa var nog det rätta, trots allt Det enda jag sa var att alla hjärtans dag (tack Mahalo ) är ett reklamjippo som affärerna har dragit in för att tjäna pengar. Jag sa inte att det var fel, eller klagade, utan la bara fram faktan. Har du något problem med det? Tack för tipset om rosens färg, men det hade jag redan koll på Och slutligen, för att sjunka till din nivå eller vad man kan kalla det: ÄGD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Svarar på det du skrev sist först: Nej glömde bara svara på det Din historia är faktiskt fel, detta är tagt från wikipedia: "On the evening before St. Valentine was to be martyred for being a Christian, he passed a love note to his jailer's daughter which read, "From Your Valentine." Så det som jag sa var nog det rätta, trots allt Det enda jag sa var att alla hjärtans dag (tack Mahalo ) är ett reklamjippo som affärerna har dragit in för att tjäna pengar. Jag sa inte att det var fel, eller klagade, utan la bara fram faktan. Har du något problem med det? Tack för tipset om rosens färg, men det hade jag redan koll på Och slutligen, för att sjunka till din nivå eller vad man kan kalla det: ÄGD! 1.) Meeen, det finns massa olika sortet därifrån Valentins day kommer ifrån, som jag sa, en kung tog med sin fru på en dans, köpte saker till henne, och männen gjorde samma sak med sina fruar nästa år. Det finns miljoner, kanske miljader olika berättelser om Valetins day, och du hade hört EN av dom, som var TROLIGASTE. 2.) Ingen vet, tyvärr. 3.) Jao, men det lät som att du klagade på att dom gör sån stor sak av det, bara för att få pengar. Man kan ju, som en del, strunta i och handla. Big deal.. Nej, har inget problem med det. Läste fel bara. 4.) Lugnt. 5.) Okidoki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 I år ska valde jag och några mer vilka som ska bli utsedda som snyggaste på skolan ( i varje enhet, varje årskurs).. men jag blev inte.. man kan ju inte bli två gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Mamma ska få godisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Njaee... det kan jag inte påstå Jag hoppas dock att en viss person gör den värd att fira detta & alla år frammåt Redigerad 12 februari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 HAHAHAHA nej.. man behöver väll inte nån speciell dag för att visa att man älskar nån? Håller med till 100%!! Tror att de flesta som firar den har en partner. Annars gor man det nog inte. Jag har inte gjort nogot speciellt den dagen innan jag traffade min flickvan. Nu koper jag alltid natt litet till henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag kan också visa hur mkt jag älskar någon, vilken dag som helst. Men denna dagen är ju på något sätt en tradition...(hypad måhända) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Nej. har jag nog alrdig gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Oj vad jag e lyckad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vote Nej, sånt här är bara massa jolm. dom springer runt i skolan som girafer och kramas och har sig. ÅÅÅÅ!!! alla hjärtans dag på dig och alla hjäratans dag på dig ..blhe blir rädd nu när ja tänker på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ibland. Beror självklart på om jag har någon att uppvakta. Det fanns tyvärr ingen i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts