SlewME Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hej. Nu är det upp till bevis - man eller mus, smart eller dum. Firar du denna dag på något vis? Det kan vara allt från att ge någon presenter till att köpa extra mycket godis den dagen eller att runka 5 gånger istället för 2 osv. Jag firar inte denna dag men jag tar gärna emot gåvor - helst smp geléhjärtan . PMa mig för adress att skicka det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jao, iallafall detta år, ska ge Johanna en massa roser och godis. Annars var det en helt vanlig dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Nej firar inte sånt här. Usch och fy! När den dagen kommer tänker jag bara på ett jag fyller år snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Firar den inte. Är väl kanske lite extra glad då man brukar få gelehjärtan i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Nej. Är så smart att jag inte behöver en speciell dag för att visa vad jag tycker om folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Nej, jävla pissdag. Usch och tvi. Men jag får i alla fall hopas på att Farmor min är snäll iår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Palla..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Nej, det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ja.. hemma firar vi med glädjefest och dans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 HAHAHAHA nej.. man behöver väll inte nån speciell dag för att visa att man älskar nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Kanske ska köpa chokladhjärtan till en tjej-kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Kanske ska köpa chokladhjärtan till en tjej-kompis Vad vill du säga henne med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vad vill du säga henne med det? Inget, vi är bara kompisar. Man behöver inte vara kär för att göra sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Inget, vi är bara kompisar. Man behöver inte vara kär för att göra sånt Det har du rätt i. Men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Nej, har inget skäl till att fira den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag tänker då inte fira. Prutkudde ovh lamkotlett. Kul som attsingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Lite, planerar på att köpa nåt till min flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Inget firande för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ska köpa rosor till en tjej. Annars är ju bara alla hjärtansdag något som affärerna har hypat, så att de ska tjäna pengar, precis som Halloween. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts