Diaz Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag har tänkt på att köpa the getaway men é det så bra som jag hört? é det likt gta? Vad gör man? É det en stor stad man kan gå runt i som på gta? Vilka vapen kan man ha? É grafiken dålig,sådär,bra,skitbra,rockar,värkligt? Är det roligt att slakta folk på det? É bilarna kola? É det bra grafik när man dödar någon civil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag har tänkt på att köpa the getaway men é det så bra som jag hört? é det likt gta? Ja, ganska Vad gör man? Vad menar du?? É det en stor stad man kan gå runt i som på gta? Ja, fast 2 ggr större Vilka vapen kan man ha? MP5, Shotgun, AK-47, Glock 17, Köttyxa, kofot, baseball trä, minns inga fler É grafiken dålig,sådär,bra,skitbra,rockar,värkligt? de 3 sista du skrev Är det roligt att slakta folk på det? Tja, vet inte É bilarna kola? Beror på dig... É det bra grafik när man dödar någon civil? Vad menar du? Har gjort svar i din post nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 (redigerad) Jag har tänkt på att köpa the getaway men é det så bra som jag hört? É bilarna kola? Nej det är dom inte. Mer lika Choklad. Redigerad 26 januari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Nej det är dom inte. Mer lika Choklad. hehe det va rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts