Reve Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag har ett skolarbete om Colombia på 5 sid och hittar inga bra hemsidor med info förutom wikipedia. Nån som kan hjälpa mig eller nåt? Har skrivit en halv sida nu och hittar inte mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag har ett skolarbete om Colombia på 5 sid och hittar inga bra hemsidor med info förutom wikipedia. Nån som kan hjälpa mig eller nåt? Har skrivit en halv sida nu och hittar inte mer info. .www.mimersbrunn.se Nej men NE eller Landguiden. Dom är betalsidor men om du jobbar i skolan så ska som ha köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 .www.mimersbrunn.se Nej men NE eller Landguiden. Dom är betalsidor men om du jobbar i skolan så ska som ha köpt det. Ja men vi har hemarbetesdag så ja kan inte komma åt det och vi ska helst bli klara idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Edit: Hoppsan, läste inte posten tillräckligt. Men du har varit inne på engelska Wikipedia också? Redigerad 10 februari, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ja men vi har hemarbetesdag så ja kan inte komma åt det och vi ska helst bli klara idag... Ajabaja, inte bra att göra 5sidors-projekt sista dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Haha vi have ett 4 sidors arbete som jag gjorde klart på första lektionen, så nu behöver jag bara sitta och ta det lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Haha vi have ett 4 sidors arbete som jag gjorde klart på första lektionen, så nu behöver jag bara sitta och ta det lugnt Det kan ju knappast hålla någon särskild kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det kan ju knappast hålla någon särskild kvalité. Vi hade lektion i 2.5 timmar och jag fick MVG på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 MVGplus.com eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/co.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts