MattiaSS Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Driver 3 kommer till PC, såg en trailer fast det visade mest några av städerna som var bl.a Istanbul!!! Miami och Nice. Skit i det bara man får köra jänkebil. Fan vad jag spelade 1án !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Driver 3 kommer till PC, såg en trailer fast det visade mest några av städerna som var bl.a Istanbul!!! Miami och Nice. Skit i det bara man får köra jänkebil. Fan vad jag spelade 1án !!!! 1:an o 2:an va ju hur Sköna som hällst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Jag spelade 2:an lite på förra årets Dreamhack, ganska kul, det kändes som GTA3 fast endast med bilar. Fast det kanske var för att Microsoft bjöd på deras nyaste utrustning (ratt/pedaler/feedback) och en 21" snygg TFT-skärm, ganska härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Jag spelade 2:an lite på förra årets Dreamhack, ganska kul, det kändes som GTA3 fast endast med bilar. Fast det kanske var för att Microsoft bjöd på deras nyaste utrustning (ratt/pedaler/feedback) och en 21" snygg TFT-skärm, ganska härligt JAg fick inte gå på det för mamma(dreamhack alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Driver 3 kommer till PC, såg en trailer fast det visade mest några av städerna som var bl.a Istanbul!!! Miami och Nice. Skit i det bara man får köra jänkebil. Fan vad jag spelade 1án !!!! det är väl klart att man vill ha driver3. men vadå? MAFFIA Kommer ju!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 fan va jag längtar till Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Mjo mafia verkar skojj... men på dom bilderna jag har sett så är det ju nästan exakt som GTA3 fast i en annan tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Mjo mafia verkar skojj... men på dom bilderna jag har sett så är det ju nästan exakt som GTA3 fast i en annan tid.. om det liknar gta3 så är det ju skoj!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 om det liknar gta3 så är det ju skoj!!!! ja du har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Mjo mafia verkar skojj... men på dom bilderna jag har sett så är det ju nästan exakt som GTA3 fast i en annan tid.. ja precis, det ser typ ut som gta3 fasst på 30-talet!! jag har sett bilder på det i nya nr. av PCG. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 13 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Såg några bilder på Mafia där man körde på en slingrig skogsväg så gula löv yrde bakom bilen. Hoppas det verkligen blir så snyggt. Undrar vad systemkraven blir, nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Såg några bilder på Mafia där man körde på en slingrig skogsväg så gula löv yrde bakom bilen. Hoppas det verkligen blir så snyggt. Undrar vad systemkraven blir, nån som vet? Dom lär nog va rätt höga!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 åååååååååå va jag längtar på Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 åååååååååå va jag längtar på Mafia det gör nog alla mika!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 det gör nog alla mika!!! fan vad alla är på mika hela tiden... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 fan vad alla är på mika hela tiden... Inte alla, JAG och det får jag för vi e "grannar"!!! så nu vet du det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Inte alla, JAG och det får jag för vi e "grannar"!!! så nu vet du det!!! jaha... så trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts