Concorde88 Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Någon med någon vettig lösning på uppdraget man får av fru A i tornet vid bygget? Jag har bara kört det en gång än så länge men det verkar sannerligen marigt att hitta alla nio innan tiden går ut. Man vet ju inte ens hur många som är på varje ö... ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 åk om krig på alla öarna så fort som möjligt....så kommer dom upp.....det är;: 2 Ssv 5Satuon Isalnd (tro jag) 2 portland.....asså är inte helt säker på detta ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Jepp, som sagt, åk omkring på alla tre öarna tills alla stånden finns på kartan. Du kan också döda försäljarna från columbian cartel när du åker förbi men rör inte stånden! Sen när du ser alla stånden på kartan är det bara att skaffa en snabb bil och ramma allihop. Du kommer se hur lätt det är egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Yeah jag klarade Coffee 2 go på första försöket, jag hade 20 sekunder kvar när den sista coffee shopen var förstörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Jag klarade också det på första försöket, det var 1:56 minuter kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Jag klarade också det på första försöket, det var 1:56 minuter kvar visst... använde du fusk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Nja... hade Bazookan... och det ska stå 1:56 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Nja... hade Bazookan... och det ska stå 1:56 sekunder... hur vet du att det var exakt 1:56 sekunder? Timern visar ju bara hela sekunder utan decimaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts