SlIpKnOt Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Blev antastad förra året, näe åker nog inte ditt. Fylla raggare och en massa pedofiler. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Skulle gärna dra dit för att se Trivium. Men att sova i tält tilltalar inte mig. Ser dom nån annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Blev antastad förra året, näe åker nog inte ditt. Fylla raggare och en massa pedofiler. Hur fan? Nytt bandsläpp föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Är bara HIM som jag vill se så jag pallar inte dra dit bara för att titta på det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nein, för sugiga bögiga artister Som fjortisar har valt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nein, för sugiga bögiga artister Som fjortisar har valt ut Haha. Du kände säkert inte igen ett enda av banden, bara det att du inte får åka dit för mamma. Face it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Har inte ens haft tanken, men Babyshambles är jävligt bra Att sova i tält är ju skitmysigt, och på sådana festivaler är det ju skitskön stämning, men ska nog inte dit ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Asså shit. Jag vet ej varför jag inte börjat lyssna på Babyshambles.. Har velat börja med det i typ 1 år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Dit och dit. Har lovat bort mig som chaufför både dit och hem till min sambo och hennes kompisar som av någon konstig anledning tycker det är kul att sova i lerpölar...... Men vem vet, man kanske bokar en biljett dit även om det inte är utav största intresse........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Asså shit. Jag vet ej varför jag inte börjat lyssna på Babyshambles.. Har velat börja med det i typ 1 år nu. Du har hört The Libertines eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Du har hört The Libertines eller? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Japp. Vafan väntar du på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ska inte dit. Hoppas på en Uggla-turné eller åtminstone ett och annat framträdande i samband med nya plattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nepp. Verkar inte komma några bra band i år (ja jag vet att det kommer komma mycket mer än de som är färdiga). Så jag får väl sitta hemma och kolla på Metallica live shit binge purge och Death Live in L.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Sweden Rock för duga. Hultsfred är en jävla lodarfestival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts