eliizar Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Vilka här ska på Hultsfredsfestivalen 2006? Jag ska det iallafall, Här har ni även alla klara artister nu; Klara artister Edit: Senaste släppet: De nya artisterna till Hultsfred 06 är: Korn (US), Pharrell (US), HIM (FIN), Babyshambles (UK), Gogol Bordel- lo (US), Hello Saferide (S), Los de Abajo (MEX), I´m From Barcelona (S), Cat5 (S), The Slaves (S), Hets (S), Animal Five (S). Korn! The Slaves! Smaski smaski! Redigerad 15 februari, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Inga bra band som stog där.. jag ska inte dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Förra gången fanns det ju bra band, men ingen av dom är bra, så det är tveksamt om jag åker dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag gillar inte musiken som spelas på Hultsfred. Sedan tilltalar det inte mig att smälla upp ett tält i alla lera och sedan sova i det. Har inte varit på någon Hultsfredkonsert, kommer förmodligen inte åka dit någon gång framöver heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Jag gillar inte musiken som spelas på Hultsfred. Sedan tilltalar det inte mig att smälla upp ett tält i alla lera och sedan sova i det. Har inte varit på någon Hultsfredkonsert, kommer förmodligen inte åka dit någon gång framöver heller. .kan inte säga det bättre själv Redigerad 9 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hm bara så att ni vet så är det där absolut inte alla band som kommer det kommer komma kanske 3 dubbelt så många till om inte mer. Och när det gäller att sova i tält eller lera hanlar det bara om finkänslighet och vafan lite får man väll tåla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Nope, ska inte vara där. För dåligt med rapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Folk verkar inte fatta att det kommer fler band så jag editerade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hm bara så att ni vet så är det där absolut inte alla band som kommer det kommer komma kanske 3 dubbelt så många till om inte mer. Och när det gäller att sova i tält eller lera hanlar det bara om finkänslighet och vafan lite får man väll tåla. Jag är inte finkänslig och inte en sån som klagar i första taget direkt, men får jag välja på att lyssna på bra musik hemma och sova i en skön säng, eller att åka dit och lyssna på musik som jag inte tycker är bra och sedan sova i ett tält uppsmällt på lera. Då väljer jag första alternativet ^^, Jo, jag vet att det kommer fler artister, men jag har aldrig tyckt att musiken som spelas på Hultsfredsfestivalerna är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) SRF! Redigerad 9 februari, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Njää.. jag vaknar hellre upp i min säng än i lera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag kommer icke. För jak skall till Dreamhack istället. Det är billigare, och säkert roligare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vill inte sova i lera nej..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Montt Mardie är mest intressant på den listan, och de är ju rätt så tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Var där förra året... Men i år verkar där inte vara någon intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Om det fanns några bra band så hade jag kanske masat mig dit... Men att pröjsa ett och ett halvt papp för att umgås med haschtomtar och uppjackade gothbrudar känns sådär... Jag går hellre på enstaka konserter isådana fall. Kanske någon gång i framtiden att man drar till Hultsfred, Arvika eller Roskilde, men i år känns det inte jätteintressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Ska på roskilde eller vfestival lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag ska åka som alla andra år bara man får vara så full att man inte kan stå längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag kommer icke. För jak skall till Dreamhack istället. Det är billigare, och säkert roligare också. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vilka här ska på Hultsfredsfestivalen 2006? Jag ska det iallafall, Här har ni även alla klara artister nu; Klara artister - Nytt bandsläpp på måndag [13 februari] Edit: det kommer fler band Blev antastad förra året, näe åker nog inte ditt. Fylla raggare och en massa pedofiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts