Brunte Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hej jag undrar om det kommer att komma en till version av Mta där man kan döda varandra?? ///Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Ja självklart kommer det en version där man kan springa omkring! MTA-grabbarna hann inte göra klart gå- och skjutkoden till releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brunte Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Okej Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Ja självklart kommer det en version där man kan springa omkring! MTA-grabbarna hann inte göra klart gå- och skjutkoden till releasen Jaja, nu ska vi ju inte ge folk allt för höga förhoppningar här? MTA teamet har väl inte kommit ut med att dom ska göra så man kan köra helt fritt ännu? Även fast man troligen kommer göra det, tycker inte det finns en chans att dom inte fixar det, men möjligheten finns ju. Och dom hade visst gjort klart allt till releasen, det var inte meningen att man skulle kunna gå omkring då. Det sa dom någon månad/månader innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Angående den nya versionen. Jag har inte sett det ännu, men hur mycket förbättrat är det? Hackar det fortfarande när de andra spelarna rör sig? Ge mig lite info pleeease! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts