Domme Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hur konverterar man vapen från andra spel till Gta SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hur konverterar man vapen från andra spel till Gta SA? Sök så hittar du säkert svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hur konverterar man vapen från andra spel till Gta SA? Det beror på från vilket spel. Det finns massa spel som har konstiga format på sina filer som typ inte går att konvertera/öppna/fixa. Ta reda på om vapnen i dina spel går att konvertera till .3ds ("mainstream" 3d typ), om det går så kan säkert någon hjälpa dig fixa rästen. Om du vill göra rästen själv kostar det allt från $42.0 (USD) [ZModeler2] till ca. 1000kr för 3Ds Max 8 (2års student licens)...Eller så kan man ju plantera en buske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Domme Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Till bf 2 verkar det ju funka.....även till UT 2003.....T går det inte att konvertera med Zmodeler 1.70? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Till bf 2 verkar det ju funka.....även till UT 2003.....T går det inte att konvertera med Zmodeler 1.70? Nej, du måste ha Zmodeler2 för det har et speciellt filter till San Andreas som han måste ha, och det finns ej till det gamla zmod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Domme Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Då måste jag ju köpa zmod 2........... för versionen som går att ladda ner går ju inte att importera på... jaja.....tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skall du konvertera bf 2 saker så måste du ha ett filter till photoshop som kan öppna texturerna och ett registrerat zmodeler 2 det fungerar perfekt för mig.Jag lägger upp filtret till photoshop här om det är någon som är intresserad att konvertera saker ifrån bf2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Den var för stor att ladda upp här fastän jag packade den skriv er mail så skickar jag den om ni är intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts