GTA Sweden Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 själv tycker jag att sea sparrow och huntern är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 vad f*n tror du???!?!?!? sea sparrow så klart!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Inte hunter iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 huntern är ju klart den sämsta(ironiskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Har ni över huvudtaget kört Huntern Den är så cool att det är svårt att sitta still när man spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 vad f*n tror du???!?!?!? sea sparrow så klart!!!! Tyka dig inte mot GTA Sweden! Han är faktiskt sjysst! Dessutom så suger Sea Sparrow. Inte alls värt ett hektiskt paketsamlande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 1, GTA SWEDEN är min kompis, vi går i samma skola. i samma klass.. vi brukar jävlas lite med varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 GTA Sweden, du är för bra för att vara kompis med Joey. Gör dig av med honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 om man har varit kompisar i nästan 3 år så säger man inte bara dra åt H**vete!! jag e bara lite förbannad på dig nu... och en sak till.. du vet inte ett skit om mi, du vet inte hur jag e i verkligheten!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jag har hittat en FBI Maverick, men den finns inte med på nån VC sida... och jag kan inte hitta den igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 jag tror inte på att du har hittat en fbi maverick och du mr mister. jag är din kompis också. vi kan väl i alla fall vara kompisar eller? så kan ni hålla på värst ni vill ett bra tips bara. håll dig kompis med honom. annars kan ni bli utkastade av hultenius. akta er båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 visst är Hunter grym.. men jag har bara kört Maveric, Hunter och VCR Maveric (VCR är juue en mindre variant och riktigt pigg!) Ska jag välja en favorit så blir det Hunter! Nu när jag lärt mig flyga den.. ser fetatst ut, och är inte helt ofarlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 själv tycker jag att sea sparrow och huntern är bäst Hur/när får man Sea Sparrow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Hur/när får man Sea Sparrow??? efter 80 hp får man sea sparrow och efter hundra hp hunter. man kan även få huntern efter storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr87 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Sea Sparrow är ju den som är härligast att köra men den bästa är ju Huntern. Jämför man farten så är väl Huntern något snabbare kanske men smidigast är ju sea sparrow. Ett plus till sea sparrow för sin minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Sea Sparrow är ju den som är härligast att köra men den bästa är ju Huntern. Jämför man farten så är väl Huntern något snabbare kanske men smidigast är ju sea sparrow. Ett plus till sea sparrow för sin minigun Nu blev jag sugen på att samla lite hp så att jag får sea sperrow någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 huntern och sea sparrow lungt sea sparrow tål rätt mycket och har en miningun alltså bäst till typ upprag huntern e typ rena mördarmaskinen typ bara till för brown thunder typ nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jag har kört precis alla fordon i VC (Tror jag ) utom Sea Sparrow!!!!! :'( Och det känns precis INTE lite frusterande!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Sea Sparrow! Huntern är också bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Har ni över huvudtaget kört Huntern Den är så cool att det är svårt att sitta still när man spelar Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts