hubbert Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det här är min hemsida:www.mt5-sajten.tk Vet att den är dålig men det är min första sida :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det här är min hemsida:www.mt5-sajten.tk Vet att den är dålig men det är min första sida :"> Den va ju bara helt vit så jaa, den va ganska dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Den va ju bara helt vit så jaa, den va ganska dålig Va? den funkar för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det här är min hemsida:www.mt5-sajten.tk Vet att den är dålig men det är min första sida :"> Ooh, jag var den första på din Honda MT5 sida, efter att du satt dit räknaren ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Ooh, jag var den första på din Honda MT5 sida, efter att du satt dit räknaren ^^ Grattis Redigerad 13 februari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Jag får bara upp en helvit sida :/ edit:Du kan inte ge en annan länk? (dvs. ej .tk) Redigerad 13 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det här är min hemsida:www.mt5-sajten.tk Vet att den är dålig men det är min första sida :"> Jag skulle kunna fixa din banner/logo lite snyggare om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Jag får bara upp en helvit sida :/ edit:Du kan inte ge en annan länk? (dvs. ej .tk) Hmm konstigt. Testa denna länken http://www.freewebs.com/honda_ante/ @Glockalnet Visst! Redigerad 13 februari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Hmm konstigt. Testa denna länken http://www.freewebs.com/honda_ante/ @Glockalnet Visst! Det skulle va "honda_ante" men nu funka den iallafall. edit<meta name="keywords" content="Honda, Mopeder, Trimma, aerox, cross, mt5, pamela anderson, speedfight"> jasså? Redigerad 13 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det skulle va "honda_ante" men nu funka den iallafall. edit<meta name="keywords" content="Honda, Mopeder, Trimma, aerox, cross, mt5, pamela anderson, speedfight"> jasså? Tihi :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Totalt under konstruktion (börgade idag kan man säga) : www.ööö.se Inte äns skaffat domän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hur lägger man till sin sida till google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hur lägger man till sin sida till google? .fan va ja e bäst... http://www.google.se/intl/sv/add_url.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 .fan va ja e bäst... http://www.google.se/intl/sv/add_url.html Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Gjorde (eller rättare sagt följt InvisionFree-mallen) en liten sida för ett tag sen, mest för att prova på det. <Länk> Sist jag höll på med den höll jag på att ändra designen, men la det på is efter ett tag så designen är bara halvklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Försöker att hålla tråden vid liv. Har uppdaterat hemsidan. Numera finns det en "besöks-mätare" på första sidan, lite nya foton samt lite annat smått och gott jag fixat till. Vill gärna ha kritik och tips! Just nu så håller FreeWebs på med någon slags reklamgrejs som kommer att dyka upp när ni klickar på länken men det é bara att vänta några sekunder alternativt trycka på "skip this ad" uppe i det högra hörnet. FreeWebs.com/MagnusUggla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Under Konstruktion dock.... MIN SIDA (ska inehålla konst & foto) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Min sida é nu uppdaterad med nytt domän, design och annat smått och gått i samband med den nya plattan. Den é dock ganska reklamfylld vilket jag ska försöka fixa på något sätt. Centrumhets.tk Redigerad 23 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 För att hålla den levande som Bobbo sade så kan jag informera om att Beffo Community har ny design och nya funktioner. http://community.beffo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 För att hålla den levande som Bobbo sade så kan jag informera om att Beffo Community har ny design och nya funktioner. http://community.beffo.se Härligt SlewMe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts