hubbert Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag skulle gärna testa, testade inte förra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magi Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Jag skulle gärna testa, testade inte förra gången. Hör av dig i MSN eller loga bara in och styr. Jag kanske hör dig försöka styra ocvh då aktiverar jag tanksen. Regards Magi Redigerad 15 maj, 2006 av magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hör av dig i MSN eller loga bara in och styr. Jag kanske hör dig försöka styra ocvh då aktiverar jag tanksen. Regards Magi Vill bara fråga en sak. Känner du någon som kallar sig för Linke? Han visade mig en gång, något som var jättelikt det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Jag antar att jag får lära alla här som inte har läst t.ex. styrteknik/automatiserad produktion eller någon annan kurs där man lär sig lite om 1 & 0. 1 bit är antingen en 1 eller en 0. 1 byte är 8 stycken bitar tillsammans. Alltså är 500 Kbit/sec bredband = 62,5 Kbyte/sec Bredbandsbolagen gillar ju att bara skriva b så att man inte riktigt ska se någon skillnad. 100Mbit/sec blir bara 12,5Mbyte/sec alltså inte maxhastigheten för ett lite äldre nätverkskort som man kan luras att tro. BTW: Ballt det där med roboten. Jag ska läsa mekatronik från och med nästa år börjar skälva inriktningen på min skola GTG. Redigerad 15 maj, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magi Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Vill bara fråga en sak. Känner du någon som kallar sig för Linke? Han visade mig en gång, något som var jättelikt det här. Nä. Jag känner ingen Linke. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag är inne och kör minitank ibland, skitkul. Du är ett geni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Fick köra men alltså, jag trycker en(1) gång på W och den susar över hela planen, in i väggen. Hoppas jag inte försörde något... Har jag för trög dator eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag vill testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag vill också testa, verkar ju asgrymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Körde nyss en minitank ^^ Lekte lite med pappersbiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Magi, finns det möjlighet att testa lite i helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Magi, finns det möjlighet att testa lite i helgen? http://www.gamereality.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Såg länken gizmo. Tack. Riktigt coolt det där Redigerad 16 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 När man går in på den där gamereality sidan så installerar man ett program som hette CamAxis eller nåt sånt, och efter det så ska man logga in! Vad ska man logga in med för användarnamn och lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 När man går in på den där gamereality sidan så installerar man ett program som hette CamAxis eller nåt sånt, och efter det så ska man logga in! Vad ska man logga in med för användarnamn och lösenord? det står. men anv. minitank lösen 4455 Tryck snabbt på tangenterna. det är cs 5 sec fördröjning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) När man går in på den där gamereality sidan så installerar man ett program som hette CamAxis eller nåt sånt, och efter det så ska man logga in! Vad ska man logga in med för användarnamn och lösenord? Det står Precis under länkarna! Login: minitank Pass: 4455 Edit: med dem vanliga knapparna A S D W Redigerad 16 maj, 2006 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Nu kom jag in! Men vad ska jag göra för att kunna styra dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Nu kom jag in! Men vad ska jag göra för att kunna styra dem? Kan du inte läsa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Nu kom jag in! Men vad ska jag göra för att kunna styra dem? Du måste ha IE och du styr med ASWD Redigerad 16 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Du måste ha IE och du styr med ASWD Jag måste va dum *suck* Vad är IE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts