Wallemart Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Körde inte heller in i något. Och du träffar lasern skitlätt, typ med en halv meters omkrets. Tyst... jag är bäst /stop spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Testade det nyss, antar att jag inte var allt för duktig men jag tog det rätt lugnt för att inte köra in i något. Jävligt häftigt var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag testade för en stund sen. Det var kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magi Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Visst var det du som var med på nyheterna eller i någon tidning för något år sedan? Jag kommer ihåg att jag läste om en snubbe som hade byggt en exakt sån där tank som examensarbete. Jag tror att det skulle bli en höjdare bara det inte blir för långa fördröjningar. Det vore som ett datorspel fast med verklig "grafik". Jo. Jag var med i aftonbladet. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,604573,00.html Ni som vill testa kan höra av er på msn sent ikväll då jag har tid. Redigerad 10 februari, 2006 av magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jo? På ett ungefär. Jag har 0.5, får 520kb/s när jag gör tptest. Läs magis post ovanför din. @nor_adde: Beror ju på vad du tankar från. Det är skillnad mellan kB/s och kbit/s. 0.5 klara ej att ladda ner 500 kb/s, men däremot är det 500 kbit/s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag testar gärna ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag testar gärna ;D Adda hans MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Styra en robot över internet verkar kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Inget. ^^ Redigerad 10 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Logga in då kan knappt vänta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det är skillnad mellan kB/s och kbit/s. 0.5 klara ej att ladda ner 500 kb/s, men däremot är det 500 kbit/s. Okay, I admit, missade lite där. *Tap tap* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Addade på msn... Vill gärna testa! Verkar fett kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det här var riktigt tufft! Dock sitter jag på mitt 56.6 kbit/s modem, så jag tippar att det inte blir något för mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magi Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Det här var riktigt tufft! Dock sitter jag på mitt 56.6 kbit/s modem, så jag tippar att det inte blir något för mig. :'( Om du inte kan låna en annan dator med snabbt internet så kontakta mig. Men säg att du sitter på modem för jag kan koda ner bilden. Bilden kommer att bli vädigt pixlig men det går om du vill testa lite. Redigerad 11 februari, 2006 av magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magi Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ska försöka skriva en blogg om företags starten. http://blogg.expressen.se/bolagsstart/ Men jag är inte van vid dagboksskrivning så ha tålamod. Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Testade det precis. Riktigt coolt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magi Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hej. Jag har nu klar en första arena med tre mini tanks som går att köra mot varandra på en arena jag har i mitt rum. Men då jag ett begränsat ADSL har jag fått ställa kameran bredvid arenan så att alla som styr sin tanks ser genom samma kamera. Jag använder dessa: "battling micro tanks" http://www.iwantoneofthose.com/searc...Code=MICTANVAR Hör av er om ni vill testa. Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Det låter bra! Jag han aldrig testa förra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jäklar, det verkar vara fräckt. Jag är gärna med och battlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts