Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Nej? Jo? På ett ungefär. Jag har 0.5, får 520kb/s när jag gör tptest. Läs magis post ovanför din. @nor_adde: Beror ju på vad du tankar från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magi Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Jaa! Jag laddar ner i 50kb/s. Det var därför jag trodde att jag bara hade 50kb. Styrsignalerna som du ska skicka till min tanks är obetydliga och 50 kb är nog inga problem. Det är videosignalen som du ska ha upp på skärmen som är den tunga biten. Man bör ha ett grafik kort av något slag för att få bra fps men då du bara kan ta emot 500 kbit så får du bara en 1-2 fps och det klarar de flesta små grafik kort av. Jag kan bara få ut 800 kbit på min ADSL så jag kan i nuläget bara få ut ca 5 fps. Men min utrustning är gjord för högre kapacitet och jag har provat den på 10M/10M och fick då ut max 30 fps. Vi hörs. Regards Magi Redigerad 9 februari, 2006 av magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Jag vill gärna testa har 24mbit (:!!! EDIT: Testade precis det var det ballaste jag gjort på länge riktigt coolt Bra jobbat Redigerad 9 februari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag vill gärna testa (:!!! har 24mbit EDIT: Testade precis det var det ballaste jag gjort på länge riktigt coolt Bra jobbat Nice, hoppas jag får testa en stund ikväll också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Wow! Fick köra lite nu! http://img223.imageshack.us/img223/5667/blick4kg.png "Där ska du skjuta" - Och nog skjöt jag, heho. (Notera att jag ser tanken i spegeln!) http://img223.imageshack.us/img223/3120/namnls9sa.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag vill också testa jag addar din msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag vill också testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Fick köra lite, tack Magi, du kan se roboten i spegeln typ rakt fram och uppe i högra hörnet har vi självaste Magi http://img328.imageshack.us/img328/9931/magi0hs.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Me wanna testa med, har 2mb så det borde nog gå ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Va grymt. Jag vill testa. Ska man adda dig på MSN om man är intresserad? Klarar jag mig med 100.0 Mbit/s ? (inte så insatt i sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Va grymt. Jag vill testa. Ska man adda dig på MSN om man är intresserad? Klarar jag mig med 100.0 Mbit/s ? (inte så insatt i sånt) Adda honom.. jpa.. jag klara de mig med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Adda honom.. jpa.. jag klara de mig med det... Ok. Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Fick nyss testa Blev nått fel så jag tror jag backade in i tv'n :"> Men sen gick det bättre.. Grymmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Fick testa Riktigt häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Va grymt. Jag vill testa. Ska man adda dig på MSN om man är intresserad? Klarar jag mig med 100.0 Mbit/s ? (inte så insatt i sånt) Haha, det är nätverkshastigheten, inte internethastigheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Haha, det är nätverkshastigheten, inte internethastigheten Aha, aja det fungerade i alla fall. men... http://img281.imageshack.us/img281/3007/mbit4oy.jpg Redigerad 9 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag fick testa, skitkul! Tycker alla bör testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Testade också precis, skillad som man är träffar man lasern på första försöket och körde inte in i nått (vad jag vet) på vägen dit heller, tackar magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Testade också precis, skillad som man är träffar man lasern på första försöket och körde inte in i nått (vad jag vet) på vägen dit heller, tackar magi Körde inte heller in i något. Och du träffar lasern skitlätt, typ med en halv meters omkrets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skulle vara kul att testa, jag har 2Mbit, så jag borde väl klara det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts