pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jaså, du köper dina saker? ANTECKNAR!!!!!!!!!!!!!!!!! Japp, det gör jag. Och du laddar ner dina. ANTECKAR ÄNNU MER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Japp, det gör jag. Och du laddar ner dina. ANTECKAR ÄNNU MER! Det sa jag aldrig.... Sluta gissa/anklaga mig för brott mot upphovsrätten? Älskar dig så mycket att det gör ont, VI FÖR ALLTID Redigerad 10 februari, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Nevermind... Nu kan man köra Redigerad 10 februari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Nevermind... Nu kan man köra Hur då? Funkar inte för mig, tiden är på noll men när man klickar Launch Game så händer det bara inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hur då? Funkar inte för mig, tiden är på noll men när man klickar Launch Game så händer det bara inget Starta om Steam så funkar det, Det kommer att stå 100% Ready http://img430.imageshack.us/img430/9514/lko3lk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Starta om Steam så funkar det, Det kommer att stå 100% Ready http://img430.imageshack.us/img430/9514/lko3lk.jpg Mm... Såg att det fanns med i listan nu men när jag försöker spela startar det, sen innan menyn hinner komma fram så avslutas spelet och jag får upp nån "Thanks for playing" ruta eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Själv får jag något Internal Drive-error Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag har inte fått något Internet än så jag får köra över min grannes ½ mBit, så det tar 2 timmar att logga in på en server... Och när jag försöker får jag en Timeout. Får hoppas att vi får eget internet sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Funkar för mig men de va inge roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Starta om Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 De flesta problem med Steam fixas genom att starta om Steam, eller logga ut och sen logga in igen om det inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Fick igång det nu, men spelet var en stor besvikelse, helt enkelt urtrist! Ett mysterium hur nån kan betala för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
larssson Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Har laddat ner det och har 10mbit bredband men det updaterar DoD Source i typ 18kb/s något störigt då jag startade updateringen igår och nu är den bara på 77% ... då hinner man inte spela xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts