Cortez Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Ja mena, Dom kom upp för mig igår ju! Nu hänger jag inte med. Vad kom upp för dig igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Nu hänger jag inte med. Vad kom upp för dig igår? http://img267.imageshack.us/img267/9550/wtf5va.jpg Alla de spel det står Pre-Load complete på kom upp igår... Glömde Rag doll också Redigerad 9 februari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Huh ? Hur kan du ha third party games, dem försvann för mig när steam uppdaterades till det nya steam. Och inte kan jag installera om dem, de finns inte med i listan för mig. Redigerad 9 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Alla de spel det står Pre-Load complete på kom upp igår... Glömde Rag doll också Haha, weird. ^^ Det är inte så att du liksom "råkat" köpa CS: CZ och råkat knappa in den cdkeyen i Activate this product rutan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Free Weekend börjar kl. 12 idag... Jag slutar typ vid 3 så jag får väl vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Börjar de idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Eller så har man redan alla Steam spel på ett gammalt hl1 konto Steam är så lätt att knäcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag kan inte köra DoD :'( Jag öppnar den där Preload Info, och klockan står på noll. När jag klickar på "Launch Game" händer ingenting. Jag vill speelaaaa! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det fungerar inte för mig heller ellerför min kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det verkar vara något med tidszonerna som strular till det. Enligt denna är det iaf så. Tror det börjar fungera ikväll isf, runt 20 eller 21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Mmm jag vet hittade det precis. Så alla i sverige kan börja spela kl 21:00 idag. HÄR kan ni hitta tidssonerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hur laddar man ner? Ska det finnas med i My Games eller hur ska det funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Eller så har man redan alla Steam spel på ett gammalt hl1 konto Steam är så lätt att knäcka Åh, är det inte den där fina hemsidan från japan eller vadfan det var som är full med virus? Jao, steam är lätt och knäcka. Sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Åh, är det inte den där fina hemsidan från japan eller vadfan det var som är full med virus? Jao, steam är lätt och knäcka. Sure. Haha, hört talas om Emporio eller cs.rin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det verkar vara något med tidszonerna som strular till det. Enligt denna är det iaf så. Tror det börjar fungera ikväll isf, runt 20 eller 21. Jaha, kk. Jäkla Steam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Haha, hört talas om Emporio eller cs.rin? Nej, det har jag inte. Jag köper mina saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hur laddar man ner? Ska det finnas med i My Games eller hur ska det funka? Har du redan Steam kan du ladda ner DoD genom länken i Steam, under fliken Store. Annars följer man länken i min första post i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Har du redan Steam kan du ladda ner DoD genom länken i Steam, under fliken Store. Annars följer man länken i min första post i tråden. Hittade det @pKz: Jaha? Careface? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 @pKz: Jaha? Careface? Haha, du ställer mig en fråga, jag svarar, du säger "Careface?" DUKTIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Haha, du ställer mig en fråga, jag svarar, du säger "Careface?" DUKTIG! Jaså, du köper dina saker? ANTECKNAR!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts