RadiuZ Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Valves Day of Defeat: Source går att spela gratis hela helgen lång. Ni behöver Steam för att ladda ner det, och ett gott tips är att ladda ner både Steam och DoD redan idag, då det pga av överbelastning kan ta en tid. Ladda ner Steam här Via Steam laddar ni sen ner DoD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag har gjort det .. Btw, fanken vilken tid det tog.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag har gjort det .. Btw, fanken vilken tid det tog.. ^^ Blev precis klar. 1 dag, 13 timmar och 58 minuter innan det börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Fan vad fort det gick i början, började för nån minut sen och är redan uppe i 76%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Fan vad fort det gick i början, började för nån minut sen och är redan uppe i 76%. Vad har du för anslutning Jacker the Hacker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Fan vad fort det gick i början, började för nån minut sen och är redan uppe i 76%. Det kan inte vara så att du har Half-Life 2 installerat då, jag har det iallafall, och jag var direkt uppe i cirkus 75%, men de där sista 25 procenten gick seeeeegt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det kan inte vara så att du har Half-Life 2 installerat då, jag har det iallafall, och jag var direkt uppe i cirkus 75%, men de där sista 25 procenten gick seeeeegt... Precis samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Ja, samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Gäller de forfarade? EDIT: Får man ha den hela tiden? Redigerad 9 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 *skaffar genast* btw, nån som vet om Valve ska släppa Team Fortress nån gång? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) *skaffar genast* btw, nån som vet om Valve ska släppa Team Fortress nån gång? ^^ Dem satsar typ på å fixa bugs sen i Css. EDIT: Dem satsar ochså på typ att släppa skinsen i Css "SAS" och "1337 Cr4w" Redigerad 9 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Gäller de forfarade? EDIT: Får man ha den hela tiden? Det är denna helg. Du får prova hela spelet men när helgen är slut kan du inte spela det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Ska nog spela hela helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Det är denna helg. Du får prova hela spelet men när helgen är slut kan du inte spela det längre Thx , ska inte köpa det för jag har Half-Life 2 å de e onödig å köpa Counter-Strike Source då för jag har redan de + Half-life 2 Deathmatch vill bara prova på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Varför har man HL 1, CS 1.6 och CZ på steam för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Varför har man HL 1, CS 1.6 och CZ på steam för? Kanske därför de var de första spelen på Steam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Kanske därför de var de första spelen på Steam... Så...steam har dem uppe bara för att de är de första spelen på Steam...Bara ha dem där skräpandes och inte använda dem? STEAM is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Så...steam har dem uppe bara för att de är de första spelen på Steam...Bara ha dem där skräpandes och inte använda dem? STEAM is the shit Haha, jo det är ju bara så att CS 1.6 är det spel som har flest spelare i världen liksom. Så varför överhuvudtaget ska dom ha det på Steam? Ja fan, jag håller med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Kl. 12 imorgon börjar det, om jag räknat rätt. 16 timmar och 38 minuter kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha, jo det är ju bara så att CS 1.6 är det spel som har flest spelare i världen liksom. Så varför överhuvudtaget ska dom ha det på Steam? Ja fan, jag håller med dig. Ja mena, Dom kom upp för mig igår ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts