wilmas_matte Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Alltså.... jag HAR sökt i forumet.... Måste man verkligen klara av flygskolan för att komma vidare? Jag klarar verkligen inte av att göra den! Har gjort Toreno's uppdrag. Köpt flygfältet Verdant Meadows, jag verkar inte komma vidare. Sen har jag klarat av båtskolan plus mc-skolan, har sista uppdraget kvar på bilskolan. Fattar inte vad man annars ska göra för att komma vidare? Måste jag klara av flygskolan? Räcker det inte att flyga lite och få fullt på "flight skill" barometern? Och när får man börja med Cesar's uppdrag? Exportera/importera? Redigerad 8 februari, 2006 av wilmas_matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ja du måste klara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Du måste klara bilskolan för att få Ceasars import/Exportera. Du måste ochså klara av Flyg skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Du måste klara bilskolan för att få Ceasars import/Exportera. Du måste ochså klara av Flyg skolan Plus uppdraget som jag nu inte kommer ihåg namnet på. Vänta två sekunder... Custom's Fast Track var det ja. Redigerad 9 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Plus uppdraget som jag nu inte kommer ihåg namnet på. Vänta två sekunder... Custom's Fast Track var det ja. Ja de ja och när du klarat Flygskolan får du Woozie i LV eller jag vet iten om man redan har fått han där men du får uppdrag på Flygskolan tex Flyg race.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts