rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Nepp 16:35 på fredag mot tjeckien Då ses vi då MOHAHAHAAHA NY SIDA DEN E BARA MIN!111ettettett Redigerad 23 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Då ses vi då MOHAHAHAAHA NY SIDA DEN E BARA MIN!111ettettett Jag är borta hela helgen så du hinner nog före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag finns fortfarande här, och jag rör mig inte ur fläcken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) GULD! Redigerad 23 februari, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 GOEEEETT!!! Fan vad härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Fyfan vilken spännande final.. Men det var ju allt för härligt när Norberg slog bort dom där två stenarna för Schweiz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 WOHOO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Härligt, hoppas på finalplats imorn i hockeyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 När började hockeyn imorrn? Slutar 12:00 men ska iväg och göra ett par saker innan jag kommer hem. Vill veta om jag borde stressa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 .är inte säker men tror på 16:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Från SVT's OS-sida. 16:35 Ishockey H, Semifinal, Sverige - Tjeckien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Anja 6:A och Anna 3:a....Grattis till Anna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Vad tycker ni om Niklas Wikegård? Tycker han är lite negativ av sig hela tiden.. men hans kommentar emot Sundin i läggmatchen mot Slovakien: "Ja, jag tror till och med att man skjuter hårdare i modos juniorlag!" eller när kameran hamnade på en kille i sverigetröja som satt och käkade hamburgare och då säger han: "en hungrig svensk" Han menade så att svenskarna på åkte runt på planen utan nån sorts hunger.. efter vinsten.. om ni fattar. "Så in me ryssen i mål, låt han käka lite snö" "Sverige hade turen med sig då det var Kasparites (STAVNING) som sköt, den killen har inte skjutit ett bra skott någonsin" Redigerad 24 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Det tog inte långt tid innan Sverige gjorde mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Nee, Vilket skott av Modin. Fan kvitterat, detta kommer nog bli spännande Edit: yes, 2-1 Redigerad 24 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Mmmm ett övertag på 5-1 förvandlas till 3-5 får Sverige, det är ju lite halv kasst, att tjeckerna lykcas gåra 2 mål på bara ett par minuter, mmm näa Sverige får nog skärpa sigm om dom ska behålla sitt övertag och vinna matcjen, from till början av andra såg det ju underbart bra ut från Svensk synpunkt, men nu vet ja fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Mmmm ett övertag på 5-1 förvandlas till 3-5 får Sverige, det är ju lite halv kasst, att tjeckerna lykcas gåra 2 mål på bara ett par minuter, mmm näa Sverige får nog skärpa sigm om dom ska behålla sitt övertag och vinna matcjen, from till början av andra såg det ju underbart bra ut från Svensk synpunkt, men nu vet ja fan. 6-3 nu ju, klart som fan att Sverige vinner detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Heja Sverige! Ser ju skitbra ut. 9 mål i en semifinal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 SVERIGE SPÖAR TJECKIAN TJOHEJ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vilken alldeles... alldeles... underbar match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts